Followers

Monday 26 May 2014

Rayer Di Tangkap !!


Sejak pemimpin bangsat DAP ni membuka mulut sampailah ke hari ini MMI rasa tidak ada sebarang tindakan di ambil oleh mana-mana pihak berkuasa terhadap beliau.Tak pastilah MMI kalau ada dan jika ada tolong bagi pencerahan di ruangan komen kat bawah tu.

Yang pasti tindakan sudah pun di ambil terhadap pemuda Melayu di Pulau Pinang dan terkini pula petang tadi pemuda Wilayah Persekutuan turut mengikuti jejak saudara mereka di tahan.

MMI agak sedikit kecewa memandangkan pihak yang memulakan segala-galanya masih di biarkan bebas ke sana ke mari sedangkan apa yang terpacul daripada mulutnya sudah pun meruntun jiwa orang-orang Melayu yang punya maruah.

Jangan pula di pertikaikan kenapa orang Melayu tidak membuat laporan Polis sedangkan pemuda Pulau Pinang dan Wilayah Persekutuan boleh sahaja di ambil tindakan !

MMI pasti akan ada pihak yang kurang senang dengan apa yang MMI tulis tetapi itulah hakikat sejak lama dulu , bila Melayu di tujah banyak pihak lebih suka melihat dan menahan.Apabila tujahan itu di sambut kita di kenakan tindakan.

Soalnya kenapa di biarkan si penujah bebas ?????

Mungkin selepas ini orang Melayu perlu menukar cara pula , mungkin dengan memaki hamun bangsa lain kita tidak akan di kenakan sebaran tindakan.Sebabnya kita yang mulakan.

Agak-agak boleh jadi macam tu ker ??

Untuk pengetahuan ampa semua Rayer memang dah di tangkap..

Cuma tangkapan itu adalah tangkapan gambar dan video sejak beliau sebut celaka sehinggalah di pentas-pentas ceramah sahaja tak lebih daripada itu.

MMI

1 comment:

  1. Tanya sama itu Zahid KDN. Tapi kalau tanya pun apa beza nya?

    Dia tibai sikit sana sikit sini macam sama ja kan, amaran? Melayu-muslim perlu bersedia, bersedia untuk apa?

    PASPKR teruskan DENGKI, DENDAM kamu dan DAP dok sengeh je tunggu masa.....

    Lu pikir lah sendiri.

    ReplyDelete

Labels