Followers

Saturday 14 June 2014

Akaun Saya Di CEROBOH ?!!


Dah banyak pihak highlight isu budak RBA ni kutuk orang Islam.MMI yakin semua orang dah makin meluat dengan tindakan biadap seperti ini.Bukan sahaja kerana tindakan itu tetapi disebabkan sikap sesetengah pihak yang dilihat semacam endah tak endah.

Banyak kali dah isu hina orang Melayu dan Islam ni berlaku di negara kita tetapi tindakan terhadap puak-puak ni cukup lembap.

Cuba yang buat kerja-kerja macam ni orang Melayu ! MMI berani gerenti petang ni juga ada balai.

Bukan nak pertikai tugas pihak berwajib tapi agak-agaklah .. Isu orang Melayu rempuh sidang DUN Pulau Pinang , habis semua kena tapi bangsat yang cetuskan insiden tu masih lagi boleh tidur lena.

Apa cer bro ???

Sebab tu MMI sokong tindakan kawan-kawan blogger lain yang dedahkan terus maklumat barua kat atas tu.Untuk detail ampa Klik Sini 

Untuk makluman ada juga yang kutuk MMI katanya lebih kurang sama sebab guna ayat BARUA , BANGSAT dan lain-lain.

Alo brader , yang si RAYER sebut CELAKA tu apa dia ? Yang Chow Jack ni hina bagai kenapa tak sebut ?

MMI tak ada hal sangat setakat nak hina MMI ni bukan boleh bawa mati tapi bila hina agama Islam dan mereka yang sebangsa dengan MMI ini sudah lebih.Kepada pihak berwajib ampa kena sedaq sama , tau ka lagi banyak isu macam ni dibiarkan lagi banyak bahaya dia.

Penah pikir ker kalau orang Melayu tolak pihak berwajib dan guna cara sendiri untuk selesaikan bab-bab hina macam ni ? Huru-hara jadi dia beb ...

So tolonglah , jangan berani dengan orang Melayu sahaja .. Takkan setiap kali jadi lagu ni bagi alasan akaun kena ceroboh oleh pihak tidak bertanggungjawab.Adoiii agak-agak bro !!

MMI

1 comment:

  1. sokong bebenor bro..pihak brwajib hari ini hanya berani sesama melayu saja..dah patut dan memang patut kalu cina cina dan india india di Mesia ni letak nama dan panggilan anjing..dah sesuai benar tu..lebih lebih lagi AG...agak agak AG kita ni jantan ke betina..rasa rasanya AG srkarang dah patut letak jawatan..dah tak relevan untuk duduki kerusi itu...

    ReplyDelete

Labels