Followers

Tuesday 10 June 2014

Pulau Pinang Bukan Lagi Tempat Untuk Mereka Yang Tak Punya Harta BESAR !! SYOH ! SYOH !


Memang benarlah Rejim DAP yang kini bermaharajalela di Pulau Pinang bukan bersifat rasis.Malah MMI selama ini mungkin tersilap agaknya kerana sering kali menuduh puak-puak ini sebagai rasis.Benar ! Benar sekali apa yang dinyatakan oleh Lim Guan Eng selama ini bahawa DAP bukanlah sebuah parti rasis tetapi bersifat terbuka malah keahliannya turut di buka untuk semua pihak tanpa mengira kaum.

Siapa lagi yang berani kata Rejim DAP ni RASIS ?

Untuk makluman semua MMI nak bagitau Rejim DAP bukan setakat rasis tetapi turut bersifat kejam kerana hari ini bukan sahaja orang Melayu dan India tetapi orang cina juga turut sama menerima kesannya.Telahan MMI mungkin mereka inilah yang dulunya memberikan undi kepada Rejim DAP sehinga berjaya menubuhkan kerajaan negeri.

Hah sekarang apa cita ? Ada juga teman-teman maklumkan yang di terjah Rejim DAP ni adalah kaum cina yang pro Barisan Nasional.Ohhh...patutlah ... Tapi sejauh mana maklumat tu MMI sendiri tak pasti.Ampa jangan buat tuduhan yang bukan-bukan pula nanti jadi fitnah.




Kalau di ikutkan semua kaum kena , kiranya Rejim DAP ni ikut undang-undang yang betul-betul punyalah sampai langsung tak boleh bincang.

Alo brader jangan silap dengan permainan puak lahanat ni .. Apa yang berlaku sebenarnya membuktikan Pulau Pinang di bawah Rejim DAP tidak memerlukan rakyat yang hidupnya setakat lebih kurang saja.

Apa yang mereka mahukan adalah rakyat yang punya harta besar dan hidup senang lenang di rumah-rumah pinggir laut dan di atas bukit yang tersergam indah.

Mereka mahu rakyat yang mampu memiliki rumah berharga jutaan ringgit dan kerana itu sebahagian besar rakyat yang pakaiannya di beli di pasar-pasar malam atau waktu sale di supermarket tidak layak sama sekali untuk di iktiraf sebagai rakyat.

Yaaa memang ada lagi kaum cina dan mereka yang taraf hidupnya tidak semewah yang diharapkan tetapi mereka-mereka ini adalah pengampu dan penyokong tegar Rejim DAP yang bersedia pada bila-bila masa untuk menjadi pencacai dan perlu di kekalkan.

Itu sahaja bezanya.

Yang tak berkenaan Syoh ! Syoh ! 

MMI

1 comment:

  1. ...but i dun think that BN could grab back Penang in the next future...

    ReplyDelete

Labels