Followers

Sunday 17 August 2014

Mana HADI Waktu Keputusan Mesyuarat Di Umumkan ???


Keputusan dah diumumkan dan semua orang dah tahu rasanya bahawa PAS kembali kepada fitrah mereka dengan terus menjadi pencacai kepada Anwar Ibrahim serta sekutu DAPigs mereka.Rasanya jika keakraban PAS dengan DAP diterjemahkan sebagai wabak JE sudah pasti seluruh pimpinan PAS hari ini sudah nazak kerana wabak babi itu sudah sebati dalam darah dan daging pimpinan PAS.

Itulah hakikat yang harus diterima oleh kita semua bahawa pucuk pimpinan PAS masih begitu setia dengan PKR dan DAPigs.Satu keputusan yang yang telah dijangka lebih awal berdasarkan corak dan sikap munafik pimpinan PAS selama ini.

Namun ada sesuatu yang agak pelik berlaku sewaktu pengumuman itu di buat !! 

Kemana perginya Hadi Awang ?? Sebagai Presiden parti kenapa kelibat beliau langsung tidak kelihatan ?? Menurut sumber ada yang kata beliau tidak sihat !! Alo brader dalam keadaan segenting ini takkan itu alasannya ???

Apa yang pasti ketidakhadiran Hadi dalam sidang media tengahari tadi mencetuskan pelbagai andaian.

Dari apa yang MMI dengar Hadi Awang tidak bersetuju dengan keputusan terbabit tetapi atas desakan dan sokongan sebahagian besar pimpinan dalam PAS dari kalangan Anwarinas menyebabkan Hadi tidak ada pilihan.

Apa pun TAHNIAH PAS kerana keputusan ini telah membuktikan sesuatu !! Apa dia ?? MMI ulas di artikel seterusnya.

MMI

1 comment:

  1. Dia malu la tu,sblm ni briya-iya sgt sokong khalid.alih2 lpas meeting td jd lain plk,nnt d cop munafik mne nk sorok muka.x gitu?

    ReplyDelete

Labels