Followers

Tuesday 12 August 2014

Nazri BUKTIKAN Dia Memang Sayang Penang !!


Nazri Aziz sudah pun membuktikan dia sememangnya amat menyayangi Pulau Pinang seperti mana yang pernah disebutnya sebelum ini kalau tengah malam Guan Eng telefon pun dia akan sampai.Fuh memang terbaiklah Nazri !!

Terkini beliau hadir dalam majlis di Pulau Pinang untuk merasmikan ulang tahun ke 228 Fort Cornwallis dan perlancaran The Esplanade Park. Projek menaiktaraf Fort Conwallis bernilai jutaan ringgit yang telah dianugerahkan kepada Eiwin Berhad yang telah mendapat kontrak untuk menyelia taman berkenaan selama 5 tahun. 


Baguslah dia buat kerja sebagai Menteri Pelancongan , negeri-negeri lain tu yang dia jarang turun ampa jangan lah frust pula ya .. Sebab mungkin kawasan pelancongan hanya terdapat di Pulau Pinang jaa...Mungkin juga di negeri dia sendiri pun tak ada langsung kawasan pelancongan agaknya.

Mungkin sebab terlalu sayangkan Penang kot si Nazri ni kata blogger umno tak ada otak.Well macam biasa setiap dari kita ada pendapat masing-masing cuma Nazri janganlah pula melenting kalau ada blogger umno yang bikin panas lepas ni ya.

Maklumlah kita punya pandangan dan pendapat ye tak !! 

Kalau nak ikutkan sayang ni takanlah Nazri sorang ja yang sayangkan Penang , ramai lagi sayang dekat Penang tapi taklah sampai terkinja-kinja. 

Ok lah MMI dah teruja habis dah ni sebab Nazri LOVE PENANG !! Auwww !!!


MMI

No comments:

Post a Comment

Labels