Followers

Friday 1 August 2014

SHAHUL Hamid Tak Ada Kena Mengena Dengan PAS - Mujahid


Macam biasa semua perkara asal keluar dari mulut pengikut atau mereka yang punya nama dalam parti PAS akan dianggap sebagai pandangan peribadi dan langsung tak ada kena mengena dengan PAS.Biasa bro , biasa sangat dah !

MMI bukan apa kalau ikut Shahul ni baguih masa mula-mula dulu tapi bila dah lekat ideologi politik PAS habih hancoq ! Mulut dia macam longkang kalau bagi ceramah habis semua orang tak betoi dia sorang ja betoi.

Dalam Islam tak pernah suruh kita mengaibkan atau mencaci orang lain apatah lagi dalam bab berdakwah.Bab ni Shahul salah sebab banyak lagi cara lain yang boleh dia gunakan untuk menyampaikan dakwah kita.

Mungkin akan ada pihak tertentu yang tak suka dengan kenyataan MMI ni tapi itulah hakikatnya.PASlah yang menjadi penyebab kepada sebahagian besar mereka yang mengaku pendakwah jadi haru biru.

Tak percaya ampa ingat balik insiden ustaz budak yang menyamakan Nik Aziz dengan nabi !

Dia tu sapa ? Ahli PAS bro ... Oh lupa itu pandangan peribadi dia !! 

Lagi satu kalau tak ada kena mengena dengan PAS , Mujahid dok buat kalut pasai apa ??


Macam mana kalau bab ceramah dia tak wakili PAS ? Bukankah PAS sering kali mengaku pejuang Islam ? Hah kalau dah pejuang Islam dan Shahul bagi ceramah agama kenapa tak mau mengaku ??

Apa PAS dan Mujahid dah tau kot Shahul ni merapu lebih dari ceramah ???

ALASAN !!!!!

MMI

1 comment:

  1. Terketaq2 gila babi PAS kt Hindu rupanya..
    Kahkahkah
    Dah ada Khalid G
    La timbul pulak Mujahid H ??

    ReplyDelete

Labels