Followers

Saturday 6 September 2014

HADI Tak Mau JIJAH Sebab OMEGA ??!!!


Sebelum ni ramai yang kata PAS menolak Jijah Omega sebab dia perempuan ! Haha macam-macam cerita tapi MMI kurang yakin sikit sebab PAS kalau bercakap bukan boleh pakai semua.Sebabnya mudah kalau dah pemimpin perempuan tak sesuai untuk memimpin mengapa PAS masih lagi punya wakil rakyat perempuan ??

Nampak dak permainan dia ?? MUNAFIK ?? Hmm puak-puak PAS tak mau percaya ....

Oklah disebabkan isu Selangor ni dah sampai tahap popular maka akhirnya PAS melalui Hadi Awang mengaku mereka menolak Jijah Omega kerana kebolehannya.

Ingat tu KEBOLEHANNYA !!!

Kalau kita saring sikit maksud kebolehan tu maka jelaslah apa yang selama ini MMI dan semua sahabat seperjuangan sebut adalah benar dan tepat sekali.Kegagalan Jijah Omega sebenarnya bermula semenjak beliau menjadi Ahli Parlimen Permatang Pauh lagi.

Tapi masa tu ramai puak-puak yang sokong Pakatan ni diam sebab dalam kepala otak dok tengah pikiaq pasai kerusi empuk di Putrajaya yang PAS sendiri pernah sebut akan runtuhkan kalau menjadi kerajaan satu ketika dulu.

Hihihi kalau diambil kira semua tu memang puak-puak ni suka cakap merapu , setakat bohong dan menipu tu perkara biasa dan mereka punya orang yang akan kata BETOIIII bila mana semua kesalahan itu dituding kepada UMNO.

Senangkan kerja PAS ??

Kini Hadi dah sebut dan mengaku bahawa Jijah tidak berkebolehan , tak percaya ?? Baca SINI dan MMI nak tunggu tengoklah apa respon dari sahabat-sahabat PAS lepas ni...

MMI dok ingat lagi Jijah pernah janji bahawa jam Omega yang si Nuar pakai masa buat aksi akrobatik tu ada dalam simpanan dia !! Hmm sampai hari ni tak tunjuk-tunjuk lagi gang !!!!

Bila nak tunjuk ??? Bila dah jadi Menteri Besar Selangor ??? Hmm pakai kena bohong sekali lagi lah....

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels