Followers

Friday 19 September 2014

JAWAPAN Kenapa Calon PAS Di MINTA TUTUP MULUT !!! #PengkalanKubor


Isu tentang calon PAS di Pengkalan Kubor diarahkan supaya tutup mulut akhirnya dijawab !! Lebih menarik lagi puncanya di jawab oleh ahli PAS sendiri dan mereka ini bukanlah calang-calang ahli kerana punya kelebihan sebagai perwakilan untuk hadir ke muktamar PAS kali ini.

Cuma mungkin ada dikalangan pembaca yang kurang senang sikit memandangkan jawapan daripada ahli PAS itu tidak dapat disempurnakan sehingga akhir.Sesuatu berlaku pada ketika sesi menjawab tersebut yang menyebabkan ahli PAS terbabit terpaksa segera beredar ke tempat duduknya.

Siapakah yang MMI maksudkan ??

Rilek semuanya ada di bawah ni ... 



Porak peranda dan kacau bilau dalam muktamar PAS semenjak hari pertama ia bermula jelas menjadi mimpi ngeri bukan sahaja kepada perwakilan PAS tetapi juga kepada pimpinan tertinggi parti tersebut.

Malah apa yang boleh MMI katakan PAS kini sudah semakin hampir menyamai PKR dan DAP !!

Manusia paling GEMBIRA pada ketika ini tentunya Mat Sabu kerana impian beliau untuk melihat PAS mengikuti tindak-tanduk DAP semakin tercapai.

Masakan tidak pemilihan CEC DAP juga berserabut !!

Menyamai PKR , hmmm baling bangku !!! Maybe next time ...

Jadi tak mustahillah si calon diarahkan supaya tutup mulut , bimbang kalau-kalau ada wartawan bertanya .... Nak kena tunggu suara ghaib pulak !!!

MMI

1 comment:

Labels