Followers

Tuesday 30 September 2014

Kem BTN Untuk Basuh Otak MELAYU ?? AMBIGA Dah Hadir Kursus Ker ??


Entah dari mana si Ambiga ni datang , tiba-tiba ja muncul dan terus menghentam BTN kononnya tempat untuk membasuh otak orang Melayu kemudian jadi samseng dan rasis.Dari mana dia belajaq ni ?

Uih memang hebatlah cerita dia .. Nak tanya juga dah berapa kali Ambiga hadir kursus dengan BTN ?

Kalau setakat dok pimpin BERSIH yang teramat JIJIK tu lebih baik diam kot !!!

Ambiga mungkin boleh menuduh tetapi MMI nak bertanya adakah model yang BERSIH laksanakan dengan mengajar rakyat memaki hamun polis, merosakkan harta awam, menendang dan memukul polis, serta menterbalikkan kenderaan polis sambil melompat-lompat atas kereta peronda tersebut macam beruk adalah modul yang lebih baik dari BTN?????

Sudahlah !!! Rakyat bukan bodoh. Kenapa Ambiga tak komen berkaitan tindakan Pakatan Haprak di Selangor yang terkinja-kinja nak letakkan bini Anwar sebagai Menteri Besar?

Kenapa Ambiga tak komen tentang projek rumah kos rendah yang dicadangkan oleh agensi pusat tetapi dihalang dari dibina oleh kerajaan rasis rejim DAP di Pulau Pinang?

DOUBLE STANDARD !!



Hanya yang sempit pemikirannya sahaja akan rasa tergugat dengan BTN , sedangkan hakikatnya ia jauh menyimpang daripada apa yang dimomokkan.Salah ker kalau kita tanamkan nilai-nilai cintakan tanahair dan membangkitkan semangat patriotik ??

PARAH dah Ambiga ni tak ada modal !!!

MMI

2 comments:

  1. ..kalau ambiga boleh jangka la...lepas ni presiden bar council pun tumpang sekaki...

    ReplyDelete
  2. Rasis tu daripada paria nak jadi Brahmin!

    ReplyDelete

Labels