Followers

Thursday 18 September 2014

Pengerusi Tetap Hampir Maut Di Kerjakan Perwakilan PRO ANWARINAS ?!! #PengkalanKubor


Pastinya linangan air mata itu mencerminkan betapa kecewanya pemimpin PAS ini apabila melihat parti yang beliau sanjung selama ini semakin hilang integritinya.Malahan MMI yakin Pengerusi Tetap ini merasakan seolah-olah jantungnya di rentap-rentap tatkala melihat anak-anak buah yang kini berubah.


PAS bukan sahaja sedang berperang di Pengkalan Kubor tetapi turut berperang sesama sendiri dalam muktamar yang diadakan.

Tahukah kita bahawa apa yang berlaku dalam muktamar pemuda PAS itu merupakan senario yang tidak pernah berlaku sebelum ini.KEGAGALAN ini membuktikan betapa PAS bukan sahaja sudah tercemar tetapi dibanjiri oleh agen-agen anwarinas yang sememangnya tidak senang dengan sikap dan kepimpinan ulama.

Bukan begitu sifatnya anak-anak buah PAS kalau dikira dari segi percakapan ahli-ahli dan pemimpin PAS selama ini.Mereka sudah diajar menghargai dan menerima pendapat orang lain dengan meletakkan akal dan didikan agama sebagai asas kepada sebarang keputusan.

Namun apa yang berlaku jelas menyimpang sama sekali ! Ajaran siapa ?

PAS kini bukan sahaja bakal berdepan dengan tindakan di HARAMkan tetapi tindakan perwakilan mereka hampir-hampir menyebabkan Pengerusi Tetap Kamal Ashaari hilang nyawa.

Sumber menyatakan beliau telah dikejarkan ke Hospital selepas ucapan tersebut.

MMI bukan penyokong PAS !! Tetapi dalam keadaan ini rasanya PAS perlu segera membuat perubahan , kembalilah kepada asas dan dengarlah nasihat mereka yang kamu anggap Ulama dalam parti.

Bukan mengangguk kepada seorang bekas banduan yang kini sudah melakukan banyak kerosakan dalam parti kamu sendiri.

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels