Followers

Sunday 7 September 2014

AMK BALUN HADI Perang Besar Kini MELETUS !!!


Dah ada puak yang panas rupanya dengan statement daripada Presiden PAS tentang keghairahan Jijah nak dicalonkan sebagai MB Selangor.Semalam Hadi dah suarakan apa yang terbuku dalam hatinya selama ni Klik Sini dan sememangnya ramai yang dah sedia maklum cuma puak-puak meraban penyokong Pakatan Haprak ja yang buat-buat tak faham.

Sekarang giliran anak-anak ikan Anwar pula untuk pertahankan Jijah , biasa benda tu biasa mana boleh biar Presiden PAS mencela isteri bekas banduan tu.

Sapa anak ikan tu ?? Huh biasalah ketua AMK yang baru hihi ... 

Angkatan Muda Keadilan (AMK) kesal dengan kenyataan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang mendakwa bahawa  Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail tidak berkebolehan untuk menjadi Menteri Besar Selangor.

Ketua AMK, Nik Nazmi Nik Ahmad berkata kenyataan Abdul Hadi yang mendakwa Wan Azizah tidak berkebolehan sangat tidak wajar.

"AMK Malaysia percaya mana-mana pemimpin tidak terlepas daripada kemungkinan kelemahan dan ini seharusnya menjadikan mereka lebih demokratik dan tidak meminggirkan kepentingan untuk sama-sama berganding bahu dalam membuat keputusan," katanya dalam satu kenyataan media hari ini.

Baca kenyataan penuh ketua AMK tu kat SINI 

Kalau ikutkan sememangnya puak-puak dalam AMK ni dah lama tak senang dengan Hadi Awang sebab Presiden PAS ni pernah cerca calon PKR sebelum ni.Huh bukan main lagi masa tu , dah bagi WARNING pun siap SAMAN lagi.


Dendam lama ni beb .. Sekarang la time si ketua AMK ni nak tunjukkan aura dia haha boleh baca semua tu.Apa pun kita kena ingat apa yang berlaku ni boleh jadi PAS dengan team Hadi Awang betoi-betoi dah tak bleh blah dengan puak Pakatan Lahanat ni cuma kita kena tengok apa jadi lepas ni.

Kalau masih lagi dengan Pakatan Haprak maka citanya SANDIWARA jalah ...

MMI

1 comment:

  1. Nik Nazmi Nik Ahmad boleh tanya baik-baik dengan ramai yang lari tinggalkan ANWAR.......... Nik Nazmi baru menetas semalam.

    ReplyDelete

Labels