Followers

Sunday 14 September 2014

UMNO Edar CD Burukkan PAS !! Lagi FITNAH Di PRK #PengakalanKubor !!


Entah mengapa jentera PAS kini dilihat lebih suka melakukan fitnah daripada menggerakkan kempen untuk bertemu rakyat.Satu laman web pro PAS sempena PRK Pengkalan Kubor dikesan memuat naik artikel yang jelas memfitnah UMNO kononnya petugas-petugas UMNO sedang mengedarkan CD memburukkan PAS.


Sesuatu yang amat memalukan sekali apabila perkara sebegini berlaku dalam laman web yang diwujudkan khas untuk PAS menghadapi PRK Pengkalan Kubor.

Yang sebenarnya berlaku adalah mereka yang dikatakan jentera UMNO itu merupakan ahli NGO R yang pada pagi tadi turun berkempen untuk PAS.



MMI ingatkan sekali lagi mereka-mereka ini bukan orang UMNO seperti mana yang dinyatakan sebaliknya penyokong PAS sendiri.

So kes closed !! 

MMI 

5 comments:

  1. Habis apa yang UMNO buat...tenguk saja ke..kalau dah betul beruk tu dikenal pasti..mengapa tiada repot polis dan tangkapan..UMNO biar ada telor sikit bolih ke

    ReplyDelete
  2. Apabila sesaorang Islam yang keluar dari sembayang tetapi maseh lagi melakukan kemungkran maka orang itu belum lagi sembayang".Jadi renungkanlah diri kita dalam sehari dalam penghidupan ini.

    ReplyDelete
  3. Memang la, dia bukan pegang VCD. Gambar di atas merujuk kepada perenggan berikut di website asal:

    "Kempen PAS tambah rancak dengan kemunculan akhbar harian yang dikenali sebagai Pengkalan Kubor Kito, mulai diedar kepada orang ramai mulai semalam."

    Lain kali nak buat blogpost, jangan main hentam je MMI.

    ReplyDelete
  4. That's not the culprit photo. Go read the news source, Maha missa.

    ReplyDelete
  5. Melihat komentar aku tu dah di approved membuatkan aku terpikir... adakah MMI ni pedulik ataupun talam dua parti? I'm gettin out of here.

    ReplyDelete

Labels