Followers

Thursday 16 October 2014

Ada Yang Tak Kena Dalam Demo Ni !!!


Gambar kat atas tu adalah segelintir puak-puak meraban yang turun berdemo untuk mengajak rakyat agar menjadi hakim negara dengan beraksi di depan istana kehakiman Purtajaya pada 28 & 29 Oktober nanti.

Seperkara yang MMI nak perbetulkan adalah bukan mengajak rakyat jadi hakim negara tetapi mengajak rakyat untuk jadi pendemo desak mahkamah supaya membebaskan Anwar Ibrahim ! Kan senang kalau tulis macam tu , ini tidak nak bersastera pula !! Budak kecik pun tau hakim bukan berdiri luar mahkamah , hakim buat kerja dalam mahkamah !! Apa punya benak !

Oklah berbalik kepada tajuk kat atas tu , ampa semua perasan dak apa yang tak kena dengan gambar tu ?

Cuba perhatikan betul-betul ? Selain daripada banner-banner tu apa yang tak kena ?

Mungkin ampa tak perasan , sedar ke tidak bahawa tidak ada kelibat daripada mana-mana wakil PAS !!!

Hahaha kalau ada pun puak tu dah tak berani nak pakai kostum mereka dah !! Kalau sebelum ni pantang ada sahaja demo mesti siap dengan unit anal , pak-pak lebai dan mereka yang begitu bersemangat nak tunjuk logo-logo di baju masing-masing.

Maklumlah membangun bersama Islam !!! Nah sekarang apa jadi ??

Menurut sumber puak-puak PAS dah meluat nak bagi sokongan sebab selama ni mereka asyik jadi pencacai ja tapi bila bab lain langsung tak hormat.Yang tinggal dan masih terkinja-kinja sekarang ni adalah mereka yang tidak sehaluan dengan Dewan Ulama PAS.

Hmm maybe puak-puak yang kelam kabut dengan PASMA dan gang-gang Mat Syabun la kot !! Ops ada puak PAS pun nak Anwar masuk dalam !!

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels