Followers

Thursday 2 October 2014

KESIAN Selama Ni PAS Tak Pernah Di LAYAN DAP Pun !!!!!


Kalau kita sebut Pulau Pinang maka pastinya ramai yang sedar negeri ini milik pembangkang dan dikepalai oleh DAP.Kita juga sedar dalam Pakatan Haprak juga berkumpulnya 3 parti iaitu DAP , PKR dan PAS.

Sekumpulan manusia yang mengaku satu suara tetapi berbeza ideologi sehinggakan tiap kali berlakunya isu-isu tertentu perbalahan pasti wujud.Kalau diikutkan dari bercakap memang hebatlah TAHALUF SIYASI yang PAS lakukan dalam Pakatan Haprak memang TERBAIK !!

Tapi hakikatnya HAMPEH !! Tahaluf Siyasi apa kalau PAS asyik di gurkhakan oleh DAP dan PKR ?

Gambar atas tu merupakan sidang media yang diadakan oleh Badan Perhubungan PAS Negeri Pulau Pinang satu ketika dulu kononnya gerakan yang terpaksa dilakukan kerana DAP terlalu bongkak dengan meminggirkan suara PAS.

Sebagai rakan dalam Pakatan Haprak maka mereka-mereka itu muncul mempertahankan diri tetapi malang manusia yang diangkat sebagai pemimpin untuk memimpin mereka bukan sahaja tidak hadir tetapi turut segera berlari bertemu Guan Eng dan menafikan beliau punya kaitan dengan apa yang telah dilakukan oleh mereka-mereka dalam gambar.

Adehhh pemimpin sendiri pun lari beb ... Mana maruah ampa ????

Selama ni mendabik dada kononnya hubungan dengan Guan Eng dan DAP begitu erat umpama adik dengan abang.Nahhh sekarang apa jadi ??

Pengakuan ikhlas bahawa selama ini PAS langsung tidak dipandang apatah lagi untuk bertemu dengan Guan Eng LANGSUNG TIDAK DI LAYAN !!! Baca SINI 

Yang pasti DAP hanya bertemu dengan anak angkatnya si SABUN !! Biasa bro BARUA DAP ni dah sedap dan kenyang sampaikan sanggup makan BABI dengan Guan Eng lah !!!!

Akhir kalam , teringat MMI kata-kata Mujahid Yusof Rawa dalam satu forum di Pulau Pinang seawal 2008 yang lalu bahawa PAS akan menggunakan jalinan dalam Pakatan Haprak untuk melakukan dakwah tentang Islam kepada DAP.

Alo brader kalau nak berjumpa pun SUSAH apatah lagi nak berdakwah ???

Kesian ..... MUJAHID pun suka MENIPU !!! Ops lupa lak dah ada orang suruh dia masuk DAP Baca SINI 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels