Followers

Tuesday 18 November 2014

PAS Baru Sedar Di LIWAT DAP !!!


Timbalan Menteri Besar Kelantan Datuk Mohd Amar Nik Abdullah mengingatkan DAP supaya tidak mencampuri urusan dalaman PAS.

Katanya, DAP dialu-alukan meninggalkan Pakatan Rakyat jika tidak senang dengan parti Islam itu, lapor Utusan Malaysia hari ini.

Laporan itu juga menyebut, timbalan pesuruhjaya PAS Kelantan itu berkata DAP tidak perlu mencari jalan menggunakan “isu kecil” untuk menyingkirkan PAS dari gabungan parti pembangkang itu.

“Kalau Lim Guan Eng nak keluar Pakatan, silakan. Kalau DAP nak keluar Pakatan, keluarlah. Jangan desak PAS untuk keluar Pakatan,” kata seperti dilapor dalam akhbar itu hari ini.

Mohd Amar mengulas resolusi Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) DAP yang mendesak Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang supaya hadir ke mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat.

Kenyataan Mohd Amar hadir selepas Mursyidul Am PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat menempelak tindakan pemimpin DAP yang mempersoalkan kegagalan Hadi hadir ke mesyuarat itu kerana keuzuran.

Bekas menteri besar Kelantan itu menyifatkan tindakan mempersoalkan ketidakhadiran presiden PAS itu sebagai “kerja orang bodoh”.

Malah, Hadi sebelum itu turut mempertahankan tindakannya dan terpulang kepada beliau untuk hadir atau tidak perlu diminta hadir ke mesyuarat berkenaan.

Di LIWAT

Rasanya dah terlalu lama PAS membiarkan dirinya di liwat oleh DAP dan kerana liwat itulah maka habis segala pimpinan dan konco-konconya menjadi lembam.Langsung tak mampu berfikir dengan baik , mungkin disebabkan rasa sedap apabila bersama.

Kini sekurang-kurangnya PAS sudah mula sedar bahawa aksi liwat itu adalah SALAH malah HARAM disisi agama.Ish ish selama ni langsung tak sedar !!! Dan kerana kesedaran itu maka berlakulah apa yang MMI sebut sebagai cerita orang bodoh dalam Pakatan Haprak ! Baca SINI 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels