Followers

Sunday 8 February 2015

Apa Sudah Jadi Dengan PAS ??


Apa sudah jadi dengan PAS ?? Itulah persoalan yang bermain dalam kepala otak MMI apabila mendapat berita tentang insiden di depan pejabat PAS siang tadi.Bukan apa selama ni dah berbuih orang tegur termasuklah MMI dan rakan-rakan seperjuangan bahawa dalam parti PAS adalah dalang yang cukup berbahaya !! 

Tapi PAS tetap dengan sumpah Bai'ah mereka dengan kekal dalam Pakatan Haprak dan terus menjadi pencacai DAPigs dan tak kurang juga menjadi macai memenuhkan siri ceramah Anwar Ibrahim.

Nah kini apa berlaku ???
Sekumpulan ahli PAS hari ini menganjurkan perhimpunan di hadapan ibu pejabat parti itu di Kuala Lumpur mendakwa Pengarah Pilihan Raya Dr Mohd Hatta Ramli menjadi dalang kepada usaha menggulingkan Datuk Seri Abdul Hadi Awang.
Kumpulan yang diketuai Ketua Pemuda PAS Kuantan Noorzazilafadli Ibrahim itu menuntut Dr Hatta yang juga ahli Parlimen Kuala Krai agar meletakkan jawatan kerana cuba menggulingkan presiden.
Dengan menaikkan kertas pemidang tertulis "pecat Hatta dan konco-konco" dan "kami dikhianati Hatta Ramli", mereka berhimpun menyambut ketibaan pimpinan PAS yang akan mengadakan mesyuarat jawatankuasa pusat hari ini.

Apa pun MMI nak ucap tahniah kepada puak-puak yang mungkin dah separuh sedar ni , belum terlambat untuk ampa semua perbetulkan apa yang tak betul .. Masih ingat semasa di muktamar PAS baru-baru ni ada kelibat mereka yang hadir dengan baju tertera perkataan menyokong kepimpinan ulama dan Presiden Hadi Awang.


Jadi inilah masanya untuk ampa BUKTIKAN kepada seluruh dunia bahawa PAS masih punya ahli yang benar-benar celik dan faham dengan situasi genting yang sedang berlaku dalam parti.

Pesanan MMI jangan tengok pemimpin sahaja dikalangan ahli pun ada tu bro !!!!

Dalam pada tu MMI teringat satu cerita dan sebelum tu MMI nak pesan siap-siap , cerita ni tak ada kena mengena dengan cerita kat atas sana noo...

Sebagao orang Melayu dan beragama Islam , sudah barang pastilah kita akan begitu JIJIK dan TERKEJUT kalau tiba-tiba kita sedar dalam rumah kita ada BABI !!!!

MMI

1 comment:

  1. disebabkan oleh PHD yang teramat dalam, kemungkinan besar pas akan di hancurkan oleh ahli sendiri."yang dikejar tak dapat.yang digendong berciciran".bpleh juga diumpamakam "seperti anjing dengan bayang-bayang ",hanya apa yang nampak sekarang seperti menang sorak kampung tergadai.inilah yang dikatakan gorela politik,sepatutnya diberi ALLAH ilmu pengtahuan dalam agama untuk dikembangkan tetapi terjadi disebaliknya.pada ahli pas buanglah nawaitu yang busuk dan ambilah yang baik.

    ReplyDelete

Labels