Followers

Tuesday 10 February 2015

Ketua Polis Negara Arah Siasatan Terhadap ZUNAR & Nga Kor Ming !!!


Mereka sentiasa melemparkan kata-kata sinis selain tuduhan menghasut , tak ketinggalan juga ilustrasi kartun yang secara jelas MEMFITNAH kepimpinan negara serta institusi penghakiman negara seperti mana  yang tertera dalam gambar diatas.

Ianya bukan baru berlaku tetapi sudah berlaku puluhan kali dan mereka-mereka ini sering kali terlepas dengan pelbagai alasan.Kononnya kena godam dan berlindung disebalik penghasilan kartun.

Hmm kartun !! Sedar atau tidak kerana tindakan yang hampir samalah maka pernah berlaku siri pembunuhan terhadap pihak-pihak terlibat di luar negara seperti isu Charlie Hebdo.Bukankah ianya satu tindakan yang boleh mewujudkan ancaman ?

Kalau yang diancam dan kena teruk tu si pelukis tak apalah juga , tapi bagaimana kalau ada insan yang tidak berdosa turut terlibat ?

Kerana itu jugalah MMI menyokong penuh arahan daripada Ketua Polis Negara supaya siasatan terhadap mereka yang terlibat dilakukan segera !



Mereka tidak akan pernah berhenti dari memburukkan negara sendiri !!

Keep it up PDRM !! Rakyat mahu melihat mereka-mereka ini dikenakan tindakan , jangan biarkan anasir-anasir ini berkeliaran dan melata di bumi Malaysia.

HANCING !!!

MMI

2 comments:

  1. Apa zunar tak nak buat kartun langkah kajang, pemecatan khalid Ibrahim dll....oh oh...itu bos dia yg jd judge..bersih konon!

    ReplyDelete
  2. otak kartun nak cakap fasal undang-undang. itu yg lawak. dulu belajar tak nak, jadi la loyer buruk.
    segala procedure mahkamah kes liwat ni adalah technically correct. itu yang hakim berani buat keputusan. orang awam daari puak pembangang apa tau. setakat cakap kosong buat malu jer.
    saman jer sapa yang langgar undang2. buang masa polis nak layan pesalah ni semua.

    ReplyDelete

Labels