Followers

Friday 13 February 2015

Uncle Sam U Better Shut Up !!!! @BarackObama

Entah syarat dan undang-undang mana yang diguna pakai oleh negara besar ini untuk membenarkan petisyen bagi membebaskan seorang peliwat yang sudah pun dijatuhkan hukuman sebagai pesalah oleh institusi undang-undang negara Malaysia.

Sejak bermulanya pungutan suara itu , MMI masih terfikir apa hal sampai nak kena ambil tahu semua hal ehwal sebuah negara yang MERDEKA seperti Malaysia ?

Lagi pun tempoh 7 tahun yang telah diberikan kepada Anwar Ibrahim untuk berulang alik ke mahkamah sewajarnya menjadi salah satu perkara penting kepada mana-mana pihak sekalipun sebelum mebuat sebarang penilaian atau tuduhan.

Tak usah main tuduh-tuduhlah kalau sepanjang tempoh itu tertuduh sendiri yang GAGAL memanfaatkan peluang yang ada.Malah kehadiran 14 orang peguam bela disisi Anwar Ibrahim juga sewajarnya diambil kira.Kegagalan Anwar untuk membuktikan dirinya tidak bersalah bukan sahaja disebabkan sikapnya yang tidak mahu bersumpah dan disoal balas tetapi turut diGAGALkan oleh barisan peguamnya sendiri kerana GAGAL untuk menasihatkannya supaya mengambil pendekatan yang sepatutnya.

Maka tidak timbul soal beliau dianiaya kerana yang membuat laporan adalah bekas pekerjanya sendiri dan tidak ada kena mengena dengan pihak kerajaan Malaysia.

Petisyen ini muncul dalam laman web White House malah secara terang-terangan mempertikai serta mencampuri urusan kehakiman dan undang-undang negara Malaysia !

Sewajarnya Wisma Putra dan kerajaan Malaysia SEGERA mengutuk tindakan ini kerana ianya adalah satu penghinaan kepada kita ! 

Apa kaitannya mereka dengan Anwar Ibrahim ? Tindakan ini secara tidak langsung sudah membuktikan kepada kita bahawa Amerika Syarikat selama ini punya kaitan dengan gerakan pembangkang di Malaysia.

So adakah kita masih mahu berlembut ?

Sebelum tu MMI nak maklumkan sekali lagi walaupun mungkin ramai yang sedia maklum bahawa satu lagi petisyen serupa sudah pun berada di talian dan sewajarnya seluruh rakyat Malaysia WAJIB menurunkan tandatangan masing-masing bagi menyokong usaha menghalang puak-puak YAHUDI ini daripada mencampuri urusan dalam negara kita.


Kita perlukan 100 ribu tandatangan dan sehingga artikel ini ditulis kita baru mengumpul 4695 , So rakyat Malaysia tunggu apa ????? Masih mahu bertangguh ?????

MMI menyeru kepada semua pembaca blog MMI , penggiat media sosial dan sesiapa jua JOM sama-sama kita turunkan tandangan.Ini adalah solidariti bersama sebagai rakyat yang cintakan negaranya.

Untuk rekod MMI dah selesai menurunkan tandangan seperti mana printscreen kat atas , sampai masanya untuk ampa semua pula turunkan.

Kepada Ahli UMNO dan semua ahli-ahli parti komponen Barisan Nasional yang MMI kira mencecah lebih daripada 3 juta orang , takkan nak diam saja kot ????

Nah ini pautan untuk ampa semua turunkan tandangan KLIK SINI !!!!

Nak mengharapkan orang lain lagi ker ? Nak mengambil sikap tunggu dan lihat lagi ker ?

Ini negara kita dan kita punya undang-undang !! Jangan biarkan musibat-musibat semacam ini menggangu-gugat negara kita.

Watch your country FIRST Mr OBAMA !!!!

Baca artikel berkaitan di SINI 

MMI

2 comments:

  1. APA KATA SELAKU RAKYAT SETIA PADA NEGARA MALAYSIA YANG PRIHATIN BANTAH CAMPURTANGAN ASING, ADAKAN PETITION BALAS KEPADA WHITE HOUSE.

    ReplyDelete
  2. Dah tahu dieorg sibuk buat petition utk anwar dekat laman web dieorg. kite pula buat apa nak ikut sibuk "buat juga" petition "balas balik" dekat laman web dieorg..... siapa yg kene ikut siapa ni.. x ya layanje

    ReplyDelete

Labels