Followers

Tuesday 10 March 2015

Dah Masuk Hari Ke 2 Tak Nampak Pun KELIBAT Si Dia !!!


Kalau dah nama peliwat maka peliwat jualah dia menjalani hukuman di Penjara Sungai Buloh.Tidak ada apa lagi yang boleh dilakukan oleh si dia kerana jelas walaupun berlaku proses permohonan pengampunan terhadap DYMM SPB Yang Di Pertuan Agung , ianya tidaklah bererti nafsu songsang gila MELIWAT itu tidak berlaku.

Ramai yang dah faham situasi tersebut dan MMI amat tertarik dengan kenyataan daripada bekas Menteri Besar Selangor dalam akaun twitter miliknya.

Pastinya puak-puak penjilat tegar PELIWAT aka KETUM panas telinga sebab ayat dia memang cantik !! Walaupun beliau duduk dibelakang tapi bersyukur sebab masih boleh hadir sidang dewan rakyat .. Hahahahaha dah masuk hari kedua ni gang , tak nampak-nampak pun kelibat dia ???

Bukan setakat tu katanya KETUM dan saki baki penyondolnya lagi sakit hati sebab US sendiri pun dah keluarkan petisyen tu dari laman sesawang untuk petisyen rumah putih.


So secara tidak langsungnya kita tahulah bahawa rakyat Malaysia waima dunia sekalipun tidak menyokong sebarang usaha untuk membebaskan KETUM dan PASTI mereka setuju dengan keputusan mahkamah. 

Kepada semua yang bersama-sama dalam menandatangani petisyen menolak campur tangan white house MMI ucapkan jutaan terima kasih ! 

Kita tak perlu campur tangan negara luar kerana negara kita punya undang-undang dan kita juga tak perlukan orang macam KETUM sebab dia PELIWAT !

Last call memang tak akan nampak kelibat KETUM di Sidang Dewan Rakyat .. Belajarlah terima hakikat dan bertaubatlah !!

MMI

2 comments:

  1. rasanya petition tu kena removed sbb dikesan yang sain petition tu orang yg sama..atau dtg dr sumber yang sama...senang kata, nak tunjuk ramai yang sign petition, macai2 p gay r...pakat upah orang sign banyak utk1 orang

    ReplyDelete
  2. Bila kulit dah setebal kulit babi, mana puak2 dapigs ni tahu erti malu.....

    ReplyDelete

Labels