Followers

Saturday 7 March 2015

Update Sikit Tentang DEMO #KitaLawan Banyak SONGSANG Rupanya !!

Kita update sikitlah tentang demo anjuran puak PKR ni sebab ramai yang minta ulasan dari MMI.

Walaupun agak sibuk sikit dengan hal keluarga dan urusan yang jauh lebih penting dari melayan puak-puak meraban ni , MMI ambil juga masa untuk meneliti dan melihat perkembangan demo yang kononnya untuk peliwat si KETUM.

Mungkin KETUM sedang tersengih kesipuan melihat gambar-gambar yang di hantar kepada beliau oleh konco-konconya atau anak beranaknya keadaan demo dan bagaimana aksi-aksi mereka yang turun berdemo hari ini.

Oh ya !! Pasti juga ramai yang tanya MMI , macam mana KETUM boleh dapat tengok gambar yang berlaku kat luar sedangkan beliau berada di penjara ??? Haaaa MMI sendiri pun tak pasti sangat , cuma tadi semasa singgah di kedai makan terdengarlah beberapa orang yang MMI rasa penyokong KETUM dok bercakap hal ni.Sejauh mana kepastian dan kebenaran maklumat ni MMI sendiri pun tak pasti cuma kalau berdasarkan kepada beberapa maklumat sebelum ni si Azmin yang bukan ada pertalian keluarga pun boleh masuk sesuka hati , takkan benda-benda macam ni tak boleh berlaku ye tak ?

Apa pun MMI harap semua tu tak benarlah dan pihak berkuasa terus amanah menjalankan kewajipan mereka.Kita letakkan kepercayaan kepada mereka Insyaallah semuanya mengikut peraturan sedia ada.Malah puak-puak kat kedai kopi tu bukan boleh percaya sangat sebab mereka sendiri pun tak turun demo , apa barang !!!

Melihat kepada keadaan dan suasana sekitar demo hari ini , rasanya ada sesuatu yang agak janggal sekali.

Rata-rata pendemo yang hadir dilihat membawa sepanduk yang mungkin telah disediakan oleh pihak coordinator sejak awal.

Sebab semuanya kelihatan sama standard , biasalah zaman sekarang semuanya mudah kehadiran mereka itu pastinya dengan bekalan-bekalan tertentu macam kes sepanduk tu !

Kemudian yang lebih menarik perhatian MMI adalah tulisan di sepanduk !

Amat kurang sekali perkataan atau tulisan yang tertera nama KETUM sebaliknya nama-nama lain macam Najib , Rosmah dan paling mengejutkan adalah nama Hadi Awang pun diselit sekali.

Ish bukankah demo hari ini diadakan untuk solidariti dekat KETUM ? Kenapa nama KETUM sikit sangat ??? Dah macam solidariti dekat Najib dan Rosmah pula !!!

Jom tengok gambar-gambar sikit ...


La Pak Cik , apa kena mengena dengan Rosmah ni ??


Diusungnya pula gambar Agung ! Apa yang bingai sangat ni ?? Apa hal lu ?? 


Yang ni pula maybe puak-puak PAS yang roh dan jiwanya sudah diresapi dengan ideologi haprak dan rasanya antara penyokong PASMA.

Ada nampak Unit Amal PAS ? Atau penyokong-penyokong PAS seperti mana sebelum ni ???

Hihi tak adanya .. Paling tak boleh blah sampai ada yang edit gambar sebab nak hantam Hadi Awang ! Kerja siapa ? 


Baca seterusnya kat SINI 

Secara ringkasnya demo hari ini biasa jer ! Tak ada ramai mana pun ... ribu orang tu adalah tapi taklah sampai puluhan ribu dan kalau kita ikut berdasarkan peratus penduduk Malaysia , rasanya tak sampai 5% pun !! 


Tak nampak nama KETUM kan ? GAGAL beb ! GAGAL !!!

Itu bukan suara rakyat tapi suara MUSIBAT yang masing-masing ada agenda tersendiri selain daripada mengaku kononnya berjuang untuk KETUM !

Rasanya setakat itu dululah yang boleh MMI ulas kat sini , nak bawa anak-anak pegi main layang-layang jap INDAHNYA DUNIA !!

Boleh baca juga laporan daripada sahabat blog MMI kat SINI 

MMI

1 comment:

  1. Memang MUSIBAT SIAL, kecik kecik tak nak mampus, dah bersar tua Bangka menyusahkan bangsa agama dan Negara. Buat malu je..

    ReplyDelete

Labels