Followers

Saturday 2 May 2015

Guan Eng Mula Turun Tabur GULA di #PRKPermatangPauh #kakwan4pp


Begitu prihatin sekali kerajaan negeri Pulau Pinang apabila dengan tergesa-gesa turun padang untuk melancarkan majlis pecah tanah bagi projek tebatan banjir di Permatang Rawa yang dijadualkan petang ini.

Dalam masa yang sama pastilah ianya di fokuskan kepada calon RECYLE PKR Wan Azizah kononnya inilah bukti betapa mereka benar-benar berjiwa rakyat.

Kita bukanlah nak bangkang sangat dan kalau perkara yang baik untuk rakyat teruskan ja lah tapi bila pikir tentang perangai puak-puak munafik ni , memang kena komenlah !

Pertamanya kenapa buat majlis tu waktu PRK ?

Oh sebab ini boleh bantu kempen , so kalau macam tu apa jua yang di laksanakan oleh Barisan Nasional janganlah bising.Ini tidak , pantang ada ja maka bunyilah ini gula-gula UMNO untuk pancing pengundi ! Habis apa yang Guan Eng dengan DAP buat ni bukan untuk pancing pengundi ker ?

Apa dia ? Ikhlas ? Haha sorry bro semua game !!

Masalah banjir di Kajang tak usaha sampai tahap ni pun !!!

Keduanya kalau benar kerajaan DAP Pulau Pinang ikhlas dan berjiwa rakyat , mana perginya janji untuk memansuhkan tol Sungai Nyior ? Dah lama sangat ni bro ?

Dan mana pula janji nak bina rumah mampu milik untuk rakyat ? Nak tunggu PRU14 pula ka ?

Ringkasnya momentum kempen Barisan Nasional untuk calon Suhaimi Sabudin on the right track walaupun bermacam-macam cubaan untuk melemahkan gerak kerja jentera Barisan Nasional dilakukan.Manakala sambutan rakyat juga bertambah baik daripada biasa dan mungkin kerana inilah maka PKR dilihat begitu bimbang dengan perkembangan terbaru ini.

So jalan pintas buat janji lagi !! INGAT baru majlis pecah tanah , projek bila nak jalan ??

MMI

1 comment:

  1. Tunggu dulu...jijah tengah tukar pad cap kotex...Bolih banjir lagi ke...ingatkan musim panas

    ReplyDelete

Labels