Followers

Friday 1 May 2015

Kecelaruan PAS & PKR Di #PRKPermatangPauh Hampiri KLIMAKS !! #kakwan4pp


Demo siang tadi merupakan satu tindakan yang cukup memalukan buat Wan Azizah dan seluruh jentera serta pimpinan PKR di Permatang Pauh.Dalam keadaan PKR tertekan untuk mendapatkan kepercayaan pengundi , tindakan penyokong PAS pro-ulama mengadakan demontrasi mendesak supaya PKR membuat permohonan maaf kerana menghina Presiden Hadi Awang menjelaskan kepada kita bahawa keputusan sebelum ini boleh dipertikaikan.

Hakikatnya apa yang berlaku siang tadi menunjukkan kepada kita sebahagian besar ahli PAS di akar umbi menolak sebarang hubungan politik dengan PKR kerana sikap biadap dan keras kepala mereka selama ini.

Yang agak menghairankan bagaimana Yusni Mat Piah sebelum ini boleh akur dengan apa yang disebut sebagai arahan dari pucuk pimpinan PAS sedangkan surat yang dikeluarkan tercatat nama Mat Sabu ?

Kenapa tidak Hadi Awang sebagai Presiden parti ?

Apakah Hadi Awang sudah tidak lagi relevan dalam parti PAS ? Atau ada usaha untuk terus mengecilkan peranan Hadi sebagai presiden ?

Sebelum ini pun ketegasan pemuda PAS Pulau Pinang diragui memandangkan banyak perkara yang boleh berlaku dalam tempoh PRK ini.

Hakikatnya apa yang berlaku siang tadi membuktikan kepada kita apa jua persetujuan yang dibuat , ia tidak membawa suara akar umbi PAS !!!

Perkembangan ini sudah semestinya bakal menyesakkan kempen PKR dan kecelaruan yang cuba di tutup sebelum ini kini mula membusuk !

Apakah ini klimaksnya ??

4 comments:

  1. Adakah najib dengar suara akar umbi? Rakyat tanya saolan fakta dan angka pun dia kata baseless, tak ke bangang dan bodohnya PM Malaysia. Just show us where is the money.

    Jangan cakap tak berlapik tentang pembangkang, kalau kalah nenek tua di permatang pauh ada kot yg berlari bogel tengah padang.

    ReplyDelete
  2. Ha ha.. ada jebon dah angin satu badan...

    ReplyDelete
  3. Yang Sekor anon 21.07 tu kenapa kata PM bangang????

    Dia yg tak faham bahasa......tunggulah ketua audit Negara buat penilaian dan juga jawatankuasa kira kira parliemen yg dianggotai oleh pembangkang jugak untuk membuat penilaian....

    Yg korang tak sabar macam kera kat hutan, apa pasal????

    Inilah yg dikatakan, bodoh tak tak boleh diajar...tak faham bahasa

    Just show us where is the money....ini statement org bodoh yg di recycle...statement boodh ni yg ulang ulang....

    ReplyDelete
  4. Ntah..kata islam ..sabar laa..hehe

    ReplyDelete

Labels