Followers

Saturday 2 May 2015

KENCANG !! Pemuda Pakatan KETEPIKAN Pemuda PAS Pulau Pinang #PRKPermatangPauh #kakwan4pp


Gambar atas menunjukkan sidang media Pemuda Pakatan yang diadakan siang tadi di salah satu kawasan di Permatang Pauh.Jika kita amati ada sesuatu yang tertinggal atau terlepas pandang , di mana kelibat Pemuda PAS ? Takkan sidang media macam ni pun Pemuda PAS tak di jemput ? 

Kalau berdsasarkan kepada sidang media sebelum ini , isu pertelingkahan di antara Pemuda PAS dan AMK sudah dianggap selesai.Malah ada kenyataan yang disebut bahawa PAS akan menggerakan jentera mereka bagi membantu kempen PKR.

Soalnya bayang pun tak nampak , yang ada hanyalah Pemuda PAS Pusat ! So apa yang terjadi sebenarnya ?  

Ada boikot ker ?

Dengan tempoh kempen berbaki 5 hari sahaja lagi , keadaan ini pastinya menyesakkan nafas jentera PKR.Malah sidang media Pemuda Pakatan tanpa kehadiran Pemuda PAS Pulau Pinang membuktikan kepada warga PAS khususnya di Permatang Pauh dan Pulau Pinang yang mereka ditolak bulat-bulat !

Hairan kenapa masih berdiam diri sedangkan ini rumah kita ??

Patutlah siang tadi ada sumber memaklumkan ramai ahli PAS akar umbi  kini sudah menolak calon PKR Wan Azizah @ Jijah walaupun PAS Permatang Pauh buat U Turn menyokong kempen PKR .


Gambar atas menunjukkan rumah milik ahli PAS seumur hidup di Kampung Tun Sardon yang boleh kita istilahkan sebagai pemiliknya adalah ahli PAS ( rumah hijau ) dan  insyarat bendera BN dipasang itu menggambarkan beliau dan seluruh keluarga akan mengundi Suhaimi Sabudin di PRK Permatang Pauh pada 7 Mei nanti

Ini kerana calon PKR Wan Azizah merupakan pemimpin yang lantang  menolak hukum hudud yang hendak dilaksanakan di Kelantan yang dibawa PAS menerusi Presiden Datuk Seri Abdul Hadi Awang .

Pastinya 1 Undi PKR 1 UNDI TOLAK HUDUD yang dikempen oleh Dewan Pemuda PAS Bagan kini mula berkesan dan janji mereka 10 ribu undi ahli PAS akan merosakkan Wan Azizah jelas terbukti benar . - sumber

Baca artikel berkaitan di SINI 

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels