Followers

Sunday 17 May 2015

Selepas Wan Azizah Tiba Giliran Yusni Mat Piah !!


PRK Permatang Pauh dah selesai dan semua pihak menerima keputusan yang diumumkan oleh SPR dengan pelbagai cara dan kaedah.Malah mungkin dengan pelbagai alasan maklumlah pastinya setiap gerak kerja itu akan ada kelemahan di mana-mana.Dan tak lupa juga ada pihak yang merungut kononnya Ahli Parlimen yang baru telah mengadakan majlis meraikan kemenangannya di luar kawasan.

Hmm bab tu MMI malas nak ulas kat sini cumanya mungkin pihak yang ada keraguan tu boleh rujuk ke pusat khidmat Ahli Parlimen berkenaan.

Bukan niat asal MMI untuk mengulas isu terbabit tetapi setelah mengambil keputusan merehatkan diri selama beberapa hari , tiba-tiba MMI dikejutkan dengan satu laporan yang mengatakan bahawa seorang pemimpin muda yang agak lantang baru-baru ini dalam PRK Permatang Pauh tidak lagi menjawat jawatannya dan telah di ganti dengan orang baru !

Well apa cer ??

Kenyataan Media

17 Mei 2015

UCAPAN TAHNIAH KEPADA KETUA PEMUDA PAS P.PINANG BARU

Angkatan Muda KEADILAN P.Pinang mengucapkan tahniah kepada kepada Saudara  Afnan Hamimi Bin Dato Taib Azamuddin atas perlantikan sebagai Ketua Dewan Pemuda PAS P.Pinang yang baru  mengantikan Ustaz Yusni Mat Piah .

AMKPP berharap kerjasama antara pemuda pakatan dapat diperkukuhkan bagi menentang umno barisan nasional. Di samping itu AMKPP juga berharap kesepakatan antara pemuda ini dapat mengusul dan mematuhi dasar Pakatan Rakyat.AMKPP berharap Dewan Pemuda PAS P.Pinang bersama DAPSY dan AMKPP untuk duduk semeja bagi membincangkan program-program bersama demi rakyat P.Pinang dan bersama menentang UMNO BN untuk mara ke Putrajaya.

AMKPP akan menyokong segala usaha Pemuda PAS P.Pinang bagi merealisasikan agenda yang menguntungkan Pakatan Rakyat P.Pinang dan tidak akan menyokong sebarang agenda bersifat peribadi yang tidak selari dengan polisi Pakatan Rakyat P.Pinang

ASROL SANI ABDUL RAZAK

Ketua Angkatan Muda KEADILAN

Pulau Pinang

Sejauh mana kebenaran benda ni MMI sendiri kurang pasti sebab merujuk kepada blog aakj tapi yang pasti timbul persoalan apakah ianya ada kaitan dengan isu penentangan Dewan Pemuda PAS Pulau Pinang terhadap kempen PKR di Permatang Pauh baru-baru ini ?

Atau gerakan untuk melenyapkan mereka-mereka yang pro Ulama dan Hadi Awang sudah benar-benar bermula ?

MMI

No comments:

Post a Comment

Labels