Followers

Saturday 2 May 2015

TERKINI DUN Seberang Jaya BUBAR ?? #PRKPermatangPauh


Mungkin bagi empunya diri sidang media itu adalah sesuatu yang boleh mengangkat dirinya sebaris dengan kepimpinan tertinggi dalam PKR yang lain.Malah usaha itu bukan biasa-biasa kerana Dr Afif mampu menarik seluruh ahli cawangan UMNO di Guar Jering untuk meninggalkan parti UMNO.

Dalam kerancakan kempen PRK Permatang Pauh sudah semestinyalah ia boleh menjadi isu besar yang mampu menyebabkan Barisan Nasional tergugat.

Tapi sayang kejutan yang cuba dilakukan oleh Dr Afif Adun Seberang Jaya dari PKR ini menjadi sebaliknya.Tidak sampai 1 jam setelah kenyataan itu dikeluarkan , UMNO dan BN bingkas menjawab apa yang sebenarnya adalah satu agenda terancang bersifat budak  hingusan.

Kenyataan penuh bangga daripada Dr Afif Bahardin kononnya 68 orang UMNO dari cawangan Guar Jering Jaya bertindak keluar parti adalah satu lagi siri pembohongan PKR yang kini semakin terdesak apabila sokongan pengundi terhadap calon BN saudara Suhaimi Sabudin semakin meningkat.



Satu lagi tindakan memalukan daripada seorang pemimpin PKR bertaraf wakil rakyat ! Jika beginilah cara dan gerak kerjanya , MMI yakin rakyat kat luar sana boleh menilai sendiri apakah matlamat PKR sebenarnya .

PALING memalukan sekali pada ketika Dr Afif masih tersenyum dengan pembubaran cawangan UMNO yang secara zahirnya tidak pernah diluluskan itu , beliau kemudiannya terpalit malu apabila ahli akar umbi PAS pula mengadakan demontrasi mendesak supaya AMK memohon maaf kepada Presiden PAS Hadi Awang dan menolak kerjasama dengan PKR dalam kempen PRK Permatang Pauh kali ini.Baca Sini 

So bagi MMI , Afif sudah boleh berkira-kira untuk melepaskan jawatannya sebagai Adun Seberang Jaya sebab kedua-dua insiden ini jelas bukan sahaja memalukan dirinya tetapi juga parti PKR yang kita tahu sekadar longgokan SAMPAH !!

MMI

2 comments:

  1. ini hanya lakonan je.. manusia yg pegang banner tu semua ahli PKR.. sesaja bersandiwara atas arahan doktor chap ayam.. keh keh keh!

    ReplyDelete
  2. kalau dah berkawan dengan kafir laknat semua halal tak kira dosa pahala..dr sesat ni dah lupa kah dia ada ugama yang dipegang..

    ReplyDelete

Labels