Followers

Wednesday 3 May 2017

Tak Nak Bersihkan Nama Ker ?


Sampai hari ni tak ada satu laporan dibuat oleh Dyana Sofya , Zairil mahupun DAP kepada pihak berkuasa khusus bagi membersihkan nama yang telah dikaitkan dengan aksi terlampau yang dikatakan mirip puak-puak DAP ni.

Yang ada hanyalah propaganda politik kononnya penjelasan telah diberikan kepada Guan Eng tapi macam yang pernah MMI sebut sebelum ni siapa Guan Eng ? Dia bukan pihak yang punya kredibiliti untuk menyiasat dan menyelesaikan perkara berbangkit malah diri sendiri pun sedang menghadapi pertuduhan salah guna kuasa dan rasuah isu pembelian banglo terlajak murah tu.

Ada yang sampaikan pada MMI katanya puak-puak DAP ni ambil pendekatan membisu dengan harapan isu ni akan senyap dan mereka akan timbulkan isu lain bagi menutup terus isu yang membabitkan Dyana dan Zairil.

Silap beb .. Kita tak lupa sebab selagi mana penafian tanpa sebarang laporan serta siasatan menyeluruh daripada pihak berkuasa yang punya kemampuan maka selagi itulah isu ini akan terus dibangkitkan.

Malah Ketua Pembangkang BN Pulau Pinang Datuk Jahara Hamid turut mengecam sikap pemimpin DAP yang sering dipalitkan dengan kes tidak bermoral lebih-lebih lagi melibatkan wanita Melayu Islam.

Katanya “Sikap pemimpin DAP yang gemar berfoya-foya ni perlu diambil kira sebab kalau tidak nama DAP sendiri yang buruk.Zairil ni lepas satu, satu reputasi dia tercalar dulu gambar sekarang video.

“Kalau Zairil masih nak cakap itu bukan dia, dia harus buat kenyataan atau adakah yang video itu pun dia masih nak menafikan itu bukan dia ? Bagaimana dengan parti DAP ? seterusnya 

Baca juga artikel berkaitan di SINI

DAP mungkin terlupa nama-nama yang disabitkan tu adalah sebahagian daripada ikon puak-puak DAP yang diketengahkan untuk menjadi pemimpin pelapis dan mereka sering mengaku sebagai wakil Melayu dan Islam.




MMI nak tanya pemimpin DAP tak jejas parti ke bro ? 

Yang Melayu dalam PPBM pula kenapa diam jer ? Tak nak komen ker ?

Yang MMI jumpa puak-puak PPBM kata itu hal peribadi mereka dengan Tuhan ! 

Ya memanglah tapi sebagai pemimpin politik ? Nampak sangat bias politik tu !!!!

So MMI akan terus perhatikan puak-puak ni kita nak tengok sampai tahap mana ... 

Jadi sambil-sambil kita melayan puak-puak ni MMI nak selit jugalah yang kerajaan Malaysia di bawah pimpinan YAB Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak dah tandatangan 4 lagi MOU dan 1 perjanjian dengan negara Bahrain yang sudah pasti akan membawa pulangan kepada negara seterusnya untuk rakyat Malaysia. 

BACA KAT SINI

Saja nak inform ada beza kita dengan depa !

MMI

1 comment:

  1. Yang sebok citer hal Peribadi tu apahal..

    Naper tak sebok minta pihak yang kena tuduh saman rafizi..

    Ini isu nasional

    ReplyDelete

Labels