Followers

Tuesday 20 November 2012

Breaking News Pendedahan Penipuan & Kerja Dajjal PAS Selama Ini Terbongkar !!


Apabila kita berbicara soal parti PAS pasti ramai yang mempunyai pandangan dan pendapat masing-masing.Namun sejak akhir-akhir ini PAS sudah semakin tenat semuanya kerana sikap dan pendirian mereka yang sering berubah-ubah kerana kemarukkan kuasa.

Nafsu sudah lama berlegar dan menguasai pimpinan PAS sehinggakan mereka menjadi bongkak dan lalai.Malah pimpinan PAS kini sudah tidak lagi takut akan dosa bagi kesalahan yang mereka lakukan malah bersikap membisu di atas kesalahan yang bagi MMI cukup besar kerana ianya melibatkan mereka yang seharusnya dilindungi.

MMI akan muat naikkan satu pendedahan berbentuk rakaman video yang bakal menyentap setiap jiwa juak-juak dan pemimpin PAS yang kini masih mendabik dada kononnya merekalah yang terhebat dan teragung.Bagi MMI pendedahan ini amat perlu diketahui oleh seluruh rakyat Malaysia tanpa mengira bangsa dan agama.

Untuk makluman anda , pendedahan ini bakal memperlihatkan siapa sebenarnya pimpinan PAS hari ini.Apakah yang telah mereka lakukan selama ini yang di kira satu kesalahan yang cukup besar ?

Kepada juak-juak PAS , MMI ingin berpesan bersedialah untuk menerima hakikat kerana pendedahan ini bakal menyentuh soal prinsip dan sikap pemimpin yang selama ini kamu agung-agungkan.

Kepada semua yang mengikuti entri ini harap bersabar kerana MMI akan dedahkan pada jam 10.00 malam nanti.

Tunggu !!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels