Followers

Saturday 12 January 2013

KL112 Warga Singapura Turut Terlibat ! Apa Hal ??


Perhimpunan juak-juak Pakatan Haprak mempertahankan Shamsidar ulam si Anwar tu kini sudah masuk ke fasa 2 apabila para peserta diberitakan sudah mula memasuki Stadium Merdeka.

Sepanjang pagi tadi , kelihatan bersama-sama peserta warga Singapura yang turut mengedarkan risalah kepada orang ramai.

Menurut maklumat dari warga Singapura berbangsa Melayu, mereka ini sebenarnya mahukan Malaysia jatuh ketangan pemimpin Cina DAP kerana DAP dan PAP mempunyai kaitan dan banyak persamaan.

Jika pakatan Rakyat berjaya memerintah Malaysia tidak mustahil Singapura dan Malaysia akan bergabung dan membentuk satu negara republik dan dalam masa yang sama instiutsi Raja-Raja dan ketuanan Melayu akan dihapuskan.    



Melihat kepada risalah yang diedarkan jelas ianya merupakan satu tindakan berniat jahat yang mempunyai makna tersirat.

Perkataan Change The Government , Change The Flag dan Change The System sudah cukup untuk membuktikan agenda sebenar juak-juak Pakatan Haprak.

Semuanya terpulang kepada diri kita..Ingat orang luar sudah mula campur !


MMI.

1 comment:

  1. jangan lupa bahawa rakyat diluar sana sedang memerhati sejauh mana janji kerajaan didalam melaksanakan undang undang perhimpunan aman. dah jelas pun orang luar dan kanak kanak juga turut mengambil bahagian. nak dengar pula lepas ni tangkapan tangkapan yang dilakukan oleh pehak berkuasa untuk mendakwa mereka mereka itu dimahkamah. kalau kesalahan ini tak dapat di undang undangkan, tak payah lagi bercakap pasal undang undang, atau pun akta atau apa jua sekali pun. ikut saja kehendak pembangkang yang berkemungkinan akan menjadi kerajaan dengan izin Allah.

    ReplyDelete

Labels