Followers

Wednesday 20 February 2013

Anwar RASUAH RM200 Juta ?!!! Nah Ambik Ang....


Nah ambik ang !! Rasanya itulah ungkapan yang paling sesuai sekali dikeluarkan..Jika sebelum ini bukan main lagi dedah sana tuduh sini , kira kerajaan BN ni tak elok langsunglah rasuah sana sini akhirnya diri sendiri kini terkantoi.

Semuanya tentang pendedahan yang dibuat oleh Raja Petra Kamaruddin berkenaan salahguna kuasa Anwar Ibrahim sewaktu berada dalam UMNO untuk menjatuhkan Tun Dr Mahathir dan Tun Ghafar Baba.

Yang pasti, penyokong tegar Anwar Ibrahim cukup tersentak dengan pendedahan yang dilakukan kerana selama ini Anwar Ibrahim adalah pemimpin paling maksum dan terpelihara dari sebarang dosa, rasuah, kronisme dan nepotisme.

RM 200 juta digunakan untuk menyingkirkan Tun Ghafar Baba dari kerusi Timbalan Presiden UMNO dan RM 445 juta digunakan untuk menjatuhkan Tun Dr Mahathir.Baca pendedahan seterusnya tentang penyangak ni kat SINI 

Inilah dia bapak rasuah dalam Malaysia , Anwar ternyata bijak dalam beberapa hal tetapi akhirnya ditelanjangkan juga cuma MMI tak dapat nak pastikan kali keberapa sebab banyak kali dia ni telanjang.

MMI.

1 comment:

  1. Juara Rasuah Negara pada tahun 1990 - 1998 adalah Anwar Bin Ibrahim. Tak mungkin rakyat malaysia boleh lupa perkara ini, mungkin golongan muda tak tahu perkara ini.

    ReplyDelete

Labels