Followers

Thursday 10 November 2011

PANAS 18SX - Isu Bogel Di Red FM Akhirnya Terjawab


Dalam artikel sebelum ini MMI ada mendedahkan persoalan berkenaan seorang wanita berbogel  di Studio Red FM.Akhirnya persoalan ini terjawab apabila kejadian wanita yang berbogel tersebut bukannya berlaku di Malaysia sebaliknya berlaku di Filipina.

Berdasarkan tag line yang memaparkan "Todays Best Music" ramai yang beranggapan DJ wanita tersebut adalah DJ Red FM iaitu Linora Low tetapi sebenarnya tidak.Wanita tersebut merupakan tetamu di sebuah siaran radio Filipina Maui Taylor.


Alhamdulillah perkara tidak bermoral ini berlaku bukan di negara kita.Namun ingatlah banyak lagi perkara-perkara tidak bermoral yang berlaku dalam negara kita yang memerlukan perhatian dan kerjasama semua pihak untuk sama-sama kita tangani.




Jadi sama-samalah kita pastikan yang terbaik untuk anak bangsa kita.MMI percaya dalam dunia yang makin pesat dan penuh pancaroba ini kerjasama berpasukan terutamanya orang-orang Melayu Islam amat diperlukan bagi membendung gejala tidak bermoral yang semakin menular dikalangan anak muda khsusunya anak muda Melayu Islam.

Semuanya bermula daripada rumah.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels