Followers

Thursday 15 March 2012

GEMPAR ! Negara Bakal Di Serang Kuasa Asing !!


Malaysia berada dalam keadaan yang cukup bahaya dengan pendedahan terbaru ini yang jelas menyebut campur tangan kuasa asing dalam mencetuskan kemelut politik di negara dengan sokongan dan kerjasama Pakatan Haprak semata-mata untuk menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional khususnya dalam PRU Ke-13 nanti.



Kepada juak-juak Pakatan Haprak khususnya Anwar Ibrahim sekaranglah masanya untuk bertindak SAMAN lah sekiranya ini hanya satu lagi bahan fitnah yang dilakukan oleh UMNO.MMI bawakan pula kepada anda bukti seterusnya kali ini daripada seorang pemimpin yang pernah bersama dengan Anwar Ibrahim satu ketika dulu.

 

Kepada rakyat Malaysia MMI serahkan kepada kalian untuk menentukan sejauh mana kamu mahu membela negara dan kerajaan yang sebenarnya sentiasa difitnah oleh Pakatan Haprak.Tengok klip di bawah ini siapa Anwar Ibrahim.



Cuba bandingkan pula Anwar Ibrahim sewaktu beliau masih bersama UMNO dan Barisan Nasional.




Bersediakah kita untuk menyelamatkan Malaysia daripada serangan ini ? Mampukah kita untuk mempertahankan maruah negara kita ? MMI tinggalkan kepada semua dengan satu paparan yang boleh berlaku di negara kita sekiranya kita lalai dan leka.


Video di bawah sekadar peringatan kepada kita semua dan lihat apa yang berlaku di Vietnam satu ketika dulu bilamana puak-puak Yahudi diberi peluang oleh rakyat Vietnam sendiri untuk berada di negara mereka atas dasar memberikan bantuan.Lihatlah bagaimana budaya,kesengsaraan dan kematian yang melibatkan mereka yang bernama manusia apatah lagi sifat perikemanusiaan yang hilang kerana sikap manusia.



Sekadar renungan kita bersama dan fikir-fikirkanlah..

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels