Followers

Tuesday 19 June 2012

BUKTI Nik Aziz Perlu Bertaubat !!


Kita bukan nak membincangkan berkenaan Negara Berkebajikan kali ini,cumanya kita nak melihat pandangan daripada beberapa orang ustaz berkenaan isu Nik Aziz hari ini yang dilihat semakin rakus menggunakan agama Islam demi kepentingan politik sempit mereka.

Pelbagai tuduhan dan fitnah dibuat oleh juak-juak Pakatan Haprak termasuk Pas terhadap individu dan parti UMNO.Malah tindakan tersebut seolah-olah direstui oleh pucuk pimpinan Pakatan Haprak khususnya Pas dan dalam beberapa perkara rakyat masih boleh bersabar dengan tingkah laku mereka namun apabila ianya mula menyentuh kepentingan Islam yang cuba dikaitkan dengan politik maka sudah pasti ianya tindakan yang perlu ditentang habis-habisan.

Video dibawah sudah cukup untuk membuktikan bahawa Nik Aziz perlu bertaubat.Saksikan sendiri berikan masa yang secukupnya untuk anda melihat sehingga ke saat yang terakhir kerana MMI rasakan ianya cukup penting buat kita semua.


Kepada sahabat seagama diluar sana yang masih mempertahankan ideologi perjuangan songsang ini kembalilah kepada perjuangan kita yang asal.Hentikan politik dendam yang mampu merosakkan bangsa kita sesuangguhnya kita semua bersaudara.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels