Followers

Wednesday 24 October 2012

WAJIB BACA !! Pakatan Haprak Pulau Pinang Guna Medium Baru Tangkis Serangan Politik ??!!


Nampaknya juak-juak Pakatan Haprak di Pulau Pinang sudah semakin buntu dengan serangan bertali arus daripada cybertrooper UMNO dan BN.Terkini Persatuan Mukabuku Pulau Pinang yang mendedahkan kepincangan yang dibawa oleh Pakatan Haprak semenjak memerintah Pulau Pinang nyata menghadirkan rasa kurang senang juak-juak Pakatan Haprak sendiri.

Jika sebelum ini mereka begitu bongkak dan angkuh kini mereka dikhabarkan semakin tenggelam punca malah sesama pakatan sendiri pun diberitakan sudah mula timbul perasaan tidak percaya khususnya yang melibatkan parti DAPigs dan PKR.

Paling malang sekali adalah PAS yang selama ini hanya dijadikan anjing serta pencacai kepada seorang pemimpin yang diangkat sebagai khalifah di bumi Pulau Pinang.

Percaya atau tidak inilah hakikatnya , juak-juak Pakatan Haprak sudah mula menggunakan amalan SIHIR bagi menyekat kemaraan cybertrooper UMNO dan BN.

Bukankah itu tindakan syirik bagi umat Islam ? Dalam soal ini dimana suara pencacai PAS ? Barangkali mulut mereka sudah pun dikunci kerana tugasan mereka selama ini hanyalah menyalak di pentas-pentas ceramah ketika Guan Eng dan dinastinya memberikan ucapan.

Ikuti pendedahan seterusnya daripada sahabat blogger Penggempur Mutiara Klik Sini 

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels