Followers

Thursday 15 November 2012

DAPigs Sudah Mulakan Gerakan Mahu Jatuhkan Bangsa Melayu Di Malaysia !!!


"Kita dah monopoli ekonomi. Ayuh! DAP, MCA, Gerakan! Mari kita kawal politik Malaysia. Sekarang atau tidak" itulah maksud tulisan dalam risalah di atas.

Apa mungkin kita sebagai orang Melayu masih mahu berdiam diri ? Inilah gerakan terbaru yang di kesan sedang digerakkan di setiap negeri di Malaysia.

Apakah tujuannya ? Risalah risalah yang diedarkan ini dengan jelas mengajak kaum Cina tampa mengira fahaman politik sama ada disebelah pihak Kerajaan BN iaitu MCA ataupun GERAKAN untuk bersatu bagi memastikan kuasa politik orang Melayu tersungkur pada PRU 13 ini.

Nampaknya memang semakin lantang kaum kaum Cina DAP membangkitkan sentimen perkauman didalam Malaysia ini. Kuasa Melayu yang selama ini bersama sama MCA dan Gerakan serta parti parti lain telah digugat secara jelas melalui sifat Rasis permainan DAP.

Jika ianya menjadi realiti maka seluruh kaum cina akan bersatu bagi memastikan kuasa politik Melayu lenyap sepertimana yang  berlaku kepada Singapura. Melayu didalam PKR dan PAS mungkin akan kenyang dengan sogokan DAP sepertimana yang telah berlaku kini di Pulau Pinang, Selangor dan lain lain tempat tetapi anak bangsa kelak? Lagi berita dan gambar di Papa Gomo

Bangkitlah orang orang Melayu, bersatulah tampa mengira fahaman politik dengan memastikan bangsa bangsat cina DAP terkubur pada PRU 13 ini. 

Jangan kita ketawa dengan kejatuhan UMNO yang telah mentadbir Malaysia sekian lama dek kerana sikap cemburu kita dengan Melayu yang berjaya tetapi bunuhlah mereka pengkhianat yang menjadi tali barut Cina.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels