Followers

Monday 10 December 2012

SriKandi PKR JILAT Ludah Sendiri !!


Kadang-kadang puak-puak ni buat kerja macam budak bodoh.Bila kita kata , marah habis serata ceruk kampung masuk jaja UMNO dan BN tak mesra rakyat lah,kejam lah,zalim lah nah bila kena tang puak depa selamba badak ja rujuk pihak pihak berkuasa.

Bukan ka selama ni juak-juak haram jadah ni yang dok mengata dekat pasukan polis kita ? Bila ada masalah tergedik-gedik juga cari polis ! Apa punya bangang..

Macam kes terbaru nilah srikandi keadilan di ugut ROGOL oleh seorang pengiat media sosial facebook.Habis serata kampung di jaja lepas tu dah siap nak buat laporan polis.


Kemudiannya dengan sombong boleh pula bagi tempoh 3 hari pada pasukan polis untuk selesaikan masalah yang berlaku.Ni apa besar sangat ka ampa tu ? Selama ni yang Anwar asyik dok minta tunda kes liwat apa semua tu kenapa tak bising ? 

Berikut adalah kenyataan daripada srikandi keadilan ,

Srikandi KEADILAN memberi tempoh tiga hari kepada polis untuk menangkap pihak yang memberi ancaman kepada ketuanya, Siti Aisyah Shaik Ismail.

Pengugut terbabit mengancam untuk merogol dan merakam adegan berkenaan di laman Facebook milik Aisyah, 13 Jun lalu. Malah, individu itu juga mendakwa tidak takut jika dihadap ke mahkamah kerana ‘tiada empat saksi’.

Ancaman serupa turut diterima Naib Presiden KEADILAN, Nurul Izzah Anwar oleh individu sama yang menggunakan akuan Facebook ‘Rango Crew’.

Aisyah berkata, sekiranya tiada sebarang tindakan diambil, Srikandi akan melaporkan perkara itu kepada Suruhanjaya Hak Asasi Manusia (Suhakam) dan Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia (SKMM) bagi tindakan susulan.

“Ini adalah kesalahan serius. Jika Ahli Parlimen seperti Nurul Izzah dan ahli politik seperti saya boleh diugut, apa lagi nasib rakyat biasa Malaysia yang lain?” soalnya ketika mengadakan sidang media di Ibu Pejabat KEADILAN hari ini.Sambung Di Sini.

MMI bukan menyokong tindakan rogol merogol ni malah turut mahu mereka yang terlibat dalam soal sebegini di tangkap dan di adili oleh pihak berkuasa.

Tapi mengenangkan selama ini juak-juak Pakatan Haprak yang asyik menyerang institusi keselamatan khususnya pasukan polis sebagai zalim dan macam-macam lagi memang satu perkara yang MMI anggap sebagai MENJILAT LUDAH SENDIRI.

Bila dah kena batang hidung sendiri pandai pula cari pasukan polis ! Lagi panas bila "sound" pula pasukan polis minta selesai dalam masa 3 hari ! Memang celaka puak-puak ni..

MMI rasa rakyat Malaysia boleh tengok sendirilah sikap puak-puak bangang ni dan ampa nilailah tengok.Nampak sangat kurang ajar !!

Tapi sebagai rakyat Malaysia , MMI minta pasukan polis supaya siasat dan cuba selesaikanlah kerana kita bukan spesis puak-puak keparat tu !!

Psstt akhirnya ke pihak polis juga minta tolong , kenapa tak suruh unit amal ???

MMI.

5 comments:

  1. Ye ke ada org nk rogol dia?? Tgk pun tak blh stim. Mcm bontot kucing aku ada la muke dia minah ni..
    Eeee...geli geleman kalo sapa2 yg 'Rogol' atau 'Terogol' dia ni..sueyy..44 bulan yoo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha keras perut aku bacakomen hang hahahaa

      Delete
  2. DIA BKN SRIKANDI BROO...DIA DAH LAMA TAKDE SERI SEJAK KNE 'BERSEKELIWAT' DGN ANUWAR KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  3. apa punya mental la budak yg nk rogol pompuan perasan lawa tu. ada mata guna la bro. ke ada sendi yg terkehel sampai pompuan cam tu ko nk rogol. baik pegi semejid la sembayang sunat, lagi baik...

    ReplyDelete
  4. bukan ka kuasa utk membenteras jenayah ada pada polis takkan unit amal nak bertindak pula.nanti depa kata tak hormati undang2 pulak.

    ReplyDelete

Labels