Followers

Friday 11 January 2013

TERKINI Hadi Bakal Di Pecat ?!


Akibat perbezaan pendapat antara pemimpin PAS dalam isu penggunaan kalimah 'Allah' dalam Bible Bahasa Malaysia, Majlis Syura akan menilai kembali pendirian parti yang membenarkan penganut bukan Islam menggunakannya, kata Timbalan Ketua Dewan Ulama PAS, Datuk Dr Mahfodz Mohamed.

Beliau berkata Majlis Syura, merupakan sayap tertinggi dalam parti itu, akan campur tangan dan menilai kembali keputusan yang telah dibuat kerana ramai pemimpin menentang penggunaan kalimah Allah oleh penganut bukan Islam.Baca Selanjutnya

Bila dah ramai yang bersuara dan melahirkan rasa kecewa dengan keputusan Hadi serta malaun-malaun yang  seangkatan dengannya hari ini Majlis Syura PAS buat lawak bila buat kenyataan nak nilai semula.

Benda macam ni pun nak kena tunggu lagi ka ? kenapa sekarang baru nak campur tangan ?

Hadi jelas sudah pun membelakangkan Majlis Syura..Sepatutnya bukan setakat nilai tentang keputusan tersebut perlu juga nilai sekali tentang Hadi Awang sebagai Presiden yang rasanya dah tak layak jadi pemimpin.

Soalnya PAS ada teloq ka ?

Senang cakap takut hilang undilah senang !!!

MMI.

1 comment:

  1. mat sabu babi hutan sial celaka hanjeng binatang kotor hamramjadah patut dihambat keluar drp PAS.. bukan islam tu, kapir paling celaka tu... takde keje lain memantat bini org.... tanya MAH CIPAP !!

    ReplyDelete

Labels