Followers

Thursday 14 February 2013

Bila Mansor Othman Angkat Kaki Dari Penanti !!!!


Ala lalalala ciannye kat dia , rilek la jangan lah sedih-sedih dalam politik macam tulah.Macam yang selalu orang kata dalam politik kejap di atas kejap di bawah normal lah tu lainlah kalau macam Nik Aziz tu nak pegang jawatan sampai mati.

Mansor Othman Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang kini dalam dilema kerana sudah pasti jauh di sudut hatinya beliau tahu bahawa parti kini sudah tidak memerlukannya lagi.

Sebagai tuan punya diri , Mansor pun tahu apa yang berlku itu adalah kerana perbuatan dan kesilapan beliau sendiri.Apatah lagi di Pulau Pinang yang kini di kuasai oleh rejim DAPigs pimpinan Guan Eng.Betullah kata orang-orang tua , kerana nila setitik rosak susu sebelanga.

Mansor sudah pun diibaratkan sebagai nila yang kini sudah merosakkan keseluruhan imej Pakatan Haprak apabila video rakaman audio beliau yang memperlekehkan Ketua Menteri sendiri di dedahkan.

Berilah apa saja alasan sekalipun semua pihak sama ada Barisan Nasional mahupun Pembangkang tahu Mansor kini menjadi masalah kepada Pakatan Haprak di Pulau Pinang dan kaedah terbaik bagi menyelesaikan masalah ini adalah meletakkan beliau bertanding sebagai ahli parlimen di Nibong Tebal yang sudah pasti bakal menjadi mimpi ngeri buat Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang ini.

Tak percaya ampa tunggu tengok !!

Berita selanjutnya di empayarpemuda  

MMI.                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

1 comment:

  1. bagus dok nampak dah tumbang pakatan tumbang

    ReplyDelete

Labels