Followers

Monday 18 February 2013

BUKTI Ada Pihak Terdesak LAMAN WEB JPM DI GODAM !!


Pelbagai spekulasi timbul apabila secara tiba-tiba berita perletakan jawatan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak muncul di laman web JPM hari ini.Bagi yang dah masak dengan perangai pihak-pihak tertentu sudah tentulah ianya bukan satu kejutan namun ianya mampu mencetuskan kejutan di kalangan rakyat Malaysia.

Apa pun jangan khuatir kerana kejadian tersebut merupakan satu lagi tindakan oleh pihak-pihak tertentu menggodam laman-laman web dengan niat jahat atau cuba untuk melakukan sabotaj.

Jabatan Penerangan menafikan mengeluarkan apa-apa kenyataan berhubung peletakan jawatan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak seperti yang dipetik dan tersebar di beberapa laman media sosial yang disedari pagi Isnin, kata Ketua Pengarah Penerangan Datuk Ibrahim Abdul Rahman.


Laporan Bernama memetik beliau berkata penafian ini dibuat susulan daripada sistem e-Akhbar dan e-Press milik jabatan itu yang disyaki telah digodam dengan penyiaran dua kenyataan - 'Memo Permohonan Rakyat Malaysia dan Perdana Menteri Secara Rasminya Meletak Jawatan.' "Jabatan Penerangan Malaysia telah mengambil tindakan awal dengan memadamkan kenyataan palsu itu daripada kedua-dua sistem tersebut.

"Tindakan awal ini bagi mengelakkan sebarang penyebaran oleh pihak tidak bertanggungjawab dan seterusnya menimbulkan kekeliruan dalam kalangan rakyat," katanya dalam kenyataan di sini, Isnin.

Ibrahim berkata satu siasatan dalaman mengenai perkara itu sedang dibuat oleh pihak jabatan disusuli dengan laporan polis.Baca seterusnya di blog Dr MiM 

Kalau di kira dari suasana politik negara barangkali ianya di lakukan oleh pihak-pihak yang tidak senang dengan YAB PM dan kerajaan Barisan Nasional itu ada , apatah lagi dalam keadaan terdesak sebegini puak-puak songsang sanggup melakukan apa saja waima tidur di Dataran Merdeka sekalipun.

Jadi tak mustahillah segalanya mungkin berlaku..Dah terdesak sangat dah puak-puak ni rasanya.....

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels