Followers

Wednesday 20 March 2013

Blogger GPB Dedahkan Warga Emas Jadi Mangsa Ludah Pencacai PKR !!


Baru beberapa hari lepas MMI dedahkan sikap pencacai PKR yang bertindak liar di Permatang Pauh hari ini gempar lagi rupa-rupanya bukan saja mereka bertindak liar tetapi turut meludah orang ramai yang hadir ceramah yang diadakan.

Berikut merupakan entri dari sahabat blog GPB yang mendedahkan apa yang berlaku pada malam kejadian tersebut.

Kali ini dibongkarkan pula sikap anjing2  ini  ketika habis ceramah berkenaan yang mana mereka menunggu hadirin yang hadir keluar.   Bukan sahaja anjing2 PKR ini memaki hamun  warga emas yang menaiki motorsikal ketika keluar tetapi ada yang MELUDAH ke muka .

Ada di antara anjing2 yang menyalak   , " mana orang -orang UMNO , kalau berani keluarlah .."   , ini kerana anjing2 bodoh ini   semua sedang menunggu di luar dan apabila ada kereta & motorsikal yang keluar , haiwan2 ini akan terus meluru berebut-rebut untuk memaki & meludah !!

GPB sendiri telah berjumpa dengan warga emas berkenaan yang diludah itu  dan beliau cukup marah sekali tindakan penyokong2 PKR   diketuai Ostat Bakilani , Timbalan YDP PAS SIK pada malam itu . Seperti orang hilang akal  mereka ini  hingga hilang langsung sifat menghormati orang tua /warga emas . Inikah ajaran yang diajar Ostat Bakilani dalam kuliah agamanya ?

Jika bapa atau ibu dia yang  diludah & dimaki sepertimana dia buat pada malam itu  , boleh ke di terima ?? 

Ingatlah samseng2 haramjadah PKR yang maki & meludah orang lain ,  tak mustahil nanti anak anda pulak  akan diludah balik atas perbuatan anda buat malam itu terhadap orang lain.Baca Seterusnya 

Lihatlah aksi pencacai-pencacai PKR pada malam tersebut.


MMI.

1 comment:

  1. Macam tu la Melayu sekarang... Jadi tak salah Ayahanda Tun Mahathir mengatakan bahawa "Melayu mudah lupa".

    Demi kepentingan politik mereka lupa agama, lupa akidah, jual maruah... Macam ini nak jadi pemerintah?? Alangkan nama Maha Esa Allah pun nak dijualnya demi undi yang tak seberapa apatah lagi rakyat jelata.


    http://mycybertrooper.net.ms/

    ReplyDelete

Labels