Followers

Monday 18 March 2013

Lagi Gambar & Video Pencacai PKR Merusuh Di Permatang Pauh !!


Suasana di Guar Perahu Permatang Pauh ibarat pilihanraya kecil semalam , MMI yang turut berada di lokasi menyaksikan sendiri bagaimana cai-cai PKR bertindak agresif mengganggu program ceramah yang membariskan Naib Presiden PERKASA,  YB Datuk Zulkifli Nordin & Musyidul Am TIBAI  Sdr Zahid Mat Arip.

Jelas apa yang dilakukan oleh cai-cai PKR ini merupakan isyarat jelas kepada seluruh rakyat dan negara bahawa beginilah sikap dan tindakan yang bakal mereka lakukan sehinggalah selesai proses pilihanraya.

Tindakan cai-cai PKR semalam membuktikan mereka juga tidak menghormati kebebasan bersuara seperti mana yang mereka laung-laungkan selama ini.Malah sepanjang kejadian tersebut berlaku juga tindakan menendang kenderaan polis dan mengakibatkan seorang lelaki di tangkap.


Kehadiran cai-cai PKR di mulakan dengan tindakan liar menyerbu ke dalam dewan tempat ceramah tersebut diadakan beserta dengan balingan telur busuk bagi menghentikan ceramah yang sedang berjalan.

Penyokong-penyokong PKR kemudiannya berhimpun di luar kawasan ceramah dan melakukan aksi-aksi provokasi serta boo kepada kenderaan yang keluar dari tempat ceramah.


Dari pemerhatian MMI sendiri , apa yang berlaku semalam sebenarnya telah dirancang terlebih awal dan kumpulan yang berhimpun itu turut disertai rakan-rakan mereka dari luar kawasan Permatang Pauh seperti Tasek Gelugor dan Kepala Batas.

Selain dari itu terdapat dikalangan pencacai yang hadir semalam terdiri daripada para wanita dan anak-anak gadis yang rasanya belum pun layak mengundi.









Kesimpulannya adalah juak-juak pembangkang kini benar-benar terdesak dan mereka tahu rakyat semakin menolak mereka.Apabila Permatang Pauh sendiri menolak pembangkang maka strategi baru perlu dirancang.

Percaya atau tidak pentas-pentas pembangkang kini semakin lengang maka untuk mendapatkan kembali rentak , kekacauan di program-program sebegini harus dilakukan supaya ianya menjadi panas seterusnya pembangkang mendapat kredit.

MMI nak kata sori bro !! Tindakan sebegini sebenarnya memberikan kelebihan kepada UMNO dan Barisan Nasional kerana sikap dan tindakan yang ditunjukkan bakal diadili oleh rakyat diluar sana.

Baca selanjutnya di blog GPB dan Dr MiM.

Ikuti ulasan dari YB Datuk Zulkifli Nordin & Musyidul Am TIBAI  Sdr Zahid Mat Arip.

 


Tak perlu berdemo , tak perlu mencaci dan tak perlu berbohong cukup sekadar kita menepati janji insyaallah rakyat adalah penentunya.

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels