Followers

Thursday 4 April 2013

Gadis Cun KANTOI Hati-Hati Dengan Setiap Tindakan Selepas Ini


Macam-macam cara manusia ni kadang-kadang susah nak percaya namun itu adalah hakikat dan lumrah kita sebagai seorang manusia yang di ciptakan dengan akal dan fikiran.

Bukan senang sebenarnya menjadi manusia kita harus ada pegangan dan agama.bab itu terpulanglah kepada setiap manusia itu sebab setiap bangsa di dunia ni ada agamanya masing-masing.

Cerita kat bawah ni pun tentang manusia juga , bagaimana seorang awek ni sedang merakam aksi melucutkan pakaiannya satu persatu untuk dihantar pada si pakwe.Tapi yang paling gila bila si ibu yang secara tiba-tiba masuk ke bilik anaknya melihat si anak tengah terkinja-kinja sambil dah separuh bogel.Si ibu ni pula boleh pula pi join sekaki siap jadi back up dancer lagi..Ampa tengoklah sendiri..



Bukan nak memaparkan aksi tak senonoh tu sangat tapi MMI nak peringat kepada diri sendiri dan semua yang membaca entri ini supaya hati-hati dengan setiap tindakan kita.Kadang-kadang mungkin kita tak sedar ada orang lain yang memerhatikan kita.Natijahnya jadi macam dalam gambar kat bawah ni...



So senang cita jangan sesekali buat perkara-perkara pelik lagu ni ....

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels