Followers

Monday 14 November 2011

Kisah Kebaya Tulen & Sentuhan Antarabangsa


Tentu ramai yang terkejut bila melihat gambar diatas.Inilah dia Agnes Monica artis sensasi dari Indonesia yang telah membuat persembahan pembukaan Sukan SEA kemarin.Beliau dilihat begitu gembira sekali bukan saja kerana persembahannya dalam Sukan SEA malah beliau turut bangga dengan pakaian baju kebaya yang dipakainya.Baju kebaya tersebut adalah hasil rekaan Ane Avante salah seorang pereka fesyen di Indonesia.


Hebat rekaan ini manakan tidak hampir bogel Agnes Monica apabila memakainya.Tapi soal fesyen lebih menjadi keutamaan daripada soal maruah.


Agnes dalam temubual bersama pemberita memberitahu beliau ingin menambah sulaman kerawang pada kebaya yang dipakainya supaya dilihat lebih moden. " Saya memang gemar fesyen kebaya dan baju moden.Saya ingin tonjolkan baju Indonesia tulen tetapi ada sentuhan antarabangsa". ujarnya.

MMI lihat bukan saja baju yang nak ditonjolkan malah benda lain juga tertonjol-tonjol sentuhan antarabangsa katakan.

Yang peliknya artis Malaysia pun tak kurang hebatnya.

Alamak !
  
Tu dia ..
Harap selepas ini badan berwajib harus memantau setiap program melibatkan artis-artis ni bukan apa dah la salah dari segi Islam lagi haru bila selepas ni ada pula yang nak berbogel.

Jom sama-sama kita usahakan.

Lagi berita Klik Sini

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels