Followers

Tuesday 9 October 2012

Menarik Blogger Pembangkang Balun Anwar !!


Oh kenapa aku ?? Mungkin itulah kata-kata yang keluar dari mulut Anwar Ibrahim apabila membaca entri daripada salah satu blog pro pembangkang yang jika diamati dari penulisannya jelas sekali mengutuk tindakan yang dilakukan oleh Anwar selama ini.

Semuanya bermula dengan satu berita sebuah kapal induk pengangkut pesawat milik angkatan tentera Amerika Syarikat bernama USS George Washington yang berlabuh di Malaysia dua hari yang lalu.

USS George Washington melakukan persinggahan sulungnya , bertujuan antara lain mempromosikan kerjasama dan hubungan dua hala antara AS dan Malaysia.

Pegawai Pemerintahnya, Kapten Greg Fenton berkata, persinggahan selama lima hari itu akan memberi peluang kepada pelayar untuk memperluaskan kefahaman mereka mengenai persekitaran maritim Malaysia.

"Tujuan utama ialah mendengar bagaimana angkatan tentera Malaysia menjalankan tugas mereka dan bagaimana kami boleh belajar daripada mereka.

"Pelayar kami menawar diri untuk menyertai enam projek komuniti ketika berada di sini bagi melibatkan diri dengan masyarakat setempat," katanya kepada pemberita yang dibawa melawat kapal berkenaan di di Port Klang Cruise Centre baru-baru ini.

Beliau berkata, anak kapal juga akan bertemu keluarga rakyat Amerika yang berada di sini menerusi program Kuala Lumpur American Sailor Socials (KLASS).

Sementara itu katanya lebih 500 orang kenamaan Malaysia termasuk pegawai tentera akan dirai dalam satu majlis di atas kapal itu nanti.


Memanglah dari satu sudut MMI melihat ianya agak kurang enak kerana sifat dan dasar puak-puak Yahudi ni yang suka menyelam sambil minum air.Mungkin persinggahan tersebut boleh dijadikan sebagai platform untuk mereka melakukan sedikit sebanyak risikan berkenaan perkara-perkara tertentu.

Namun perlu diingat angkatan tentera Malaysia bukannya bangang macam mana juak-juak Pakatan Haprak dan program sebegini sudah pastinya akan dipantau rapi oleh unit perisikan tentera kita kerana ianya melibatkan kepentingan ketenteraan dan keselamatan negara.

MMI cukup yakin angkatan tentera kita pastinya akan melaksanakan tanggungjawab mereka dengan baik.

Cumanya melihat kepada entri yang ditulis oleh salah satu blog pro pembangkang yang mengaitkan persinggahan USS George Washington ini sebagai bukti kerajaan Malaysia ini adalah tali barut Yahudi amatlah memalukan sekali.


Manakan tidak entri yang ditulis itu jelas sekali berbalik dan menghentam Anwar Ibrahim sendiri pemimpin agung mereka kerana jika bercakap soal tali barut Yahudi maka Anwarlah yang lebih barutnya dan ini sudah diketahui oleh seluruh rakyat Malaysia.


Itu MMI belum masuk bab nak pertahan Israel lagi tu..

Apa punya bangang si penulis blog ni sampaikan hubungan ketenteraan pun nak dipolitikkan.Apa pun MMI nak berterima kasih kepada blog tersebut kerana menyedarkan rakyat Malaysia siapa sebenarnya tali barut sebenar.

Malu aih !!!

Psstt Angkatan tentera Malaysia pernah menyelamatkan tentera Amerika Syarikat masa di Somalia dulu..hebat tu bukan macam Anwar berkawan dengan mereka nak jatuhkan kerajaan..Apa raaa !!!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels