Followers

Sunday 11 November 2012

ROS Serbu SUARAM Pulau Pinang , Ada Cerita Di Sebaliknya ..

Gambar Hiasan
Nampaknya tindakan sudah mula dilakukan terhadap sekumpulan budak-budak cakap pandai yang kononnya hebat seantario dunia bilamana asyik dengan penipuan demi penipuan maha dasyat mereka.

Puak-puak SUARAM yang merupakan juak-juak Pakatan Haprak tegar kini sudah mula merasakan bahawa dunia ini bukan milik mereka.Tidak ada mana-mana pihak mampu lepas dari sebarang bentuk penipuan apatah lagi penipuan terhadap sebuah kerajaan seperti Malaysia.

MMI menyokong penuh tindakan ROS terhadap SUARAM kerana puak-puak ni sebenarnya perlu diajar.Bercakap macam hebat sangat tapi dungu sebenarnya , manakan tidak kalau syarikat yang berdaftar dengan SSM pun dikatakan NGO !

Memang bangang puak-puak ni , MMI nak bagitau kat juak-juak SUARAM ampa dengar sini ! budak-budak belia lagi bagus dari puak-puak ampa sebab mereka tahu membezakan diantara syarikat dan NGO. 

Untuk pengetahuan semua Pendaftar Pertubuhan Malaysia (ROS) hari ini 'menyerbu' pejabat Suara Rakyat Malaysia (SUARAM) negeri bagi menjalankan siasatan berhubung pendaftaran pertubuhan itu.

Ketua Penolong Pengarah Bahagian Penguatkuasa, ROS, Arsad Kamaruddin berkata, dua pegawainya hadir ke pejabat SUARAM Pulau Pinang untuk menjalankan siasatan.

"Kunjungan ROS adalah untuk mengambil kenyataan berhubung pendaftaran SUARAM untuk siasatan lanjut".

Arshad dalam pada itu menegaskan, siasatan berkenaan juga tidak melibatkan isu-isu lain yang dikaitkan dengan SUARAM sebelum ini.

"Kita hanya menyiasat berhubung pendaftaran dan tidak ada kaitan dengan isu-isu lain," ujarnya.

Sementara itu, Koordinator Suaram Pulau Pinang, Ong Jin Cheng berkata, maklumat lengkap berhubung kedatangan pegawai ROS tidak diketahui kerana beliau tiada di pejabat ketika itu.

MMI rasalah perkara paling afdal yang harus kerajaan lakukan sekarang ini adalah HARAMKAN SUARAM kerana mereka sememangnya buat kerja macam anak haram !!

Tapi ada kawan kata jangan HARAMkan sebab puak ni banyak tolong sedarkan rakyat betapa jijiknya Pakatan Haprak dalam usaha merampas Putrajaya.

Emm betul juga !! 

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels