Followers

Sunday 4 November 2012

GEMPAR Pejabat PKR Di Serang Juak PAS ??!!

Gambar Hiasan
Nurul Izzah nampaknya sudah pun berjaya memiliki segala ilmu dan kuasa-kuasa sakti daripada Papa Hebatnya Anwar Ibrahim.Ini dapat dilihat melalui kenyataan terbaru beliau di Subang Jaya baru-baru ini.

Tak tau lah MMI apa sebenarnya yang difikirkan oleh Nurul Izzah sehinggakan sanggup mengeluarkan kenyataan sedemikin cumanya apa yang boleh MMI simpulkan semuanya kerana politik.

Nurul Izzah dalam satu forum di Subang Jaya semalam telah berkata , rakyat tidak harus dipaksa untuk amalkan agama tertentu dan itu juga perlu digunakan oleh melayu.


Jika awak tanya saya, tidak ada paksaan dalam agama. Bagaimana seseorang boleh berkata kebebasan agama hanya terpakai kepada bukan melayu, ia harus digunakan setara - itu kata Nurul Izzah....
People should not be compelled to adopt a particular religion and this should also apply to Malays, says Lembah Pantai MP Nurul Izzah Anwar.
 "When you ask me, there is no compulsion in religion... how can anyone say sorry, this (religious freedom) only applies to non-Malays, it has to apply equally." she said.Klik Sini
MMI masih dok tunggu apa tindakan juak-juak PAS khususnya dalam soal ini.

Sehingga entri ini di tulis bukan kata serang pejabat PKR suara pun tak dengar lagi !! Selalunya kes macam ni puak-puak tu diam jer maklumlah pejuang Islam yang selalu dapat pujian dari sahabat sesyurga mereka DAPigs.

Barangkali ada juga dikalangan kita yang hairan mengapa agaknya DAPigs boleh baik sangat dengan PAS ni ?? Sebabnya mudah saja POLITIK & PUTRAJAYA LEBIH PENTING JADI HALALKAN SEGALANYA !!

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels