Followers

Saturday 5 January 2013

Ada Hubungan ISTIMEWA ?!


Amboi mesra sungguh ......

Sejauh mana ianya benar MMI sendiri kurang pasti namun mana mungkin yang bercakap-cakap itu sekadar bercakap bagi menghabiskan sirih pinang dalam mulut sedangkan cakap-cakap ini sudah pun tersebar malah merebak dengan cepatnya seolah-olah virus dalam filem "Resident Evil". 

Tian Chua, anak emas Anwar Ibrahim dan merupakan 'bodyguard' anak kandungnya, Nurul Izzah, kemana sahaja mereka berdua, malah menimbulkan cerita-cerita yang kurang enak di dengar. Mereka umpama 'loving couple', bila bergambar maka kita akan dapati mereka umpama sepasang kekasih yang amat romantis.

Kejahatan mereka dibongkar oleh pasukan atau ahli mereka sendiri, samada mendapat arahan pemimpin tertinggi atau musuh dalaman yang menyimpan dendam ingin melihat rakan sendiri tersungkur berkubur kerana meluat dan cuak dengan perangai yang bakal hancurkan parti sendiri. 


Satu persatu kebejatan barisan kepimpinan pakatan haram terbongkar. Satu persatu kejahatan pemimpin pakatan haram mula dihidu oleh oleh rakyat Malaysia. Satu persatu bangkai busuk yang mereka cuba sembunyikan mula berbau hancing dan hapak malah bau kejahatan mereka mula dapat dihidu oleh seluruh rakyat Malaysia...sambung di SINI.

Bukan Nurul dah ada laki ker ?

MMI.

1 comment:

  1. Apa nak diherankan puak-puak LGBT P'Gay'R ni...anak bapak lah katakan. Yang bapaknya tu kan perangai kan baguih - membujur lalu, melintang patah - kalau tak, tak kan lah best friend dia bagi gelaran Al-Juburi....ha,ha,ha...NAsib engko lah Labu...

    ReplyDelete

Labels