Followers

Mangsa JE Adik Ammar Di Pulau Pinang

Mangsa JE Adik Ammar Di Pulau Pinang

Saturday, 5 January 2013

HOT Gambar PANAS Dari Kelantan !!


Sebelum MMI tunjuk gambar yang dimaksudkan , terlebih dahulu kita kena ingat juak-juak PAS ni bukan boleh tengok orang lain lebih dari dia , dengki tak bertempat ! Sebab tu la ni dok sibuk nak pi Putrajaya dah tak tahan tengok orang lain yang dapat.

Dulu bukan main nak jual lah nak gadai lah alih-alih diri sendiri yang teringin bagai.

Lagi "best" bukan Putrajaya yang dijual tapi PAS sendiri yang tergadai..

HAPRAK sungguh ! Apa yang pasti gambar kat bawah ni bakal memanaskan sanubari juak-juak PAS kerana mana ada yang maksum selain dari pemimpin depa jaa..


Terbaik !!


MMI.

1 comment:

  1. X nampak apa kelebehan NIK AZIZ memerentah Kelantan!sama je macam neeri lain!Cakap Hebat kononn!
    Orang yang hebat ni dia dapat memberikan kelebihan yang ada padanya untuk faedah orang lain!

    ReplyDelete