Followers

Tuesday 28 January 2014

Di Mana SUARA Penjilat & PENGAMPU Pembangkang ??

Gambar Hiasan
Seperti sudah di jangka kem pembangkang khususnya PKR yang kini tak ubah seperti keldai DAP kini terpaksa bertungkus-lumus untuk segera menutup kelemahan dalaman yang di lihat semakin tenat.Pergolakan dalaman yang begitu menjijikkan sekali di lihat banyak pihak sebagai antara faktor utama mengapa PKR kini semakin caca-merba.

Parti yang mengamalkan sistem diktator ini sebenarnya sedang berdepan dengan pemberontakan di peringkat akar umbi sendiri.Rata-rata penyokong mereka kini sudah tidak lagi punya hati kerana sikap Anwar Ibrahim sendiri yang terlalu mementingkan nafsu politiknya.

Jangan di nafikan kepimpinan tertinggi PKR hanya sibuk bermain politik tetapi di peringkat cawangan seolah-olah "hidup segan mati tak mau".Rasanya tak salah kalau MMI katakan di peringkat cawangan sekalipun jika mengikut kepada peraturan ROS berlambak cawangan PKR tidak layak di nobatkan sebagai cawangan kerana berapa kerat ahli yang turun mesyuarat ? Tak cukup korum bro !!!

Apa yang pimpinan tertinggi buat ? Hahahaha HAMPEH , Anwar lebih sibuk ke luar negara , Rafizi pakar strategik sibuk berbohong , Chegu Bard asyik berdemo ja sebab cari fulus , Nurul ? emmm , Wan Azizah ? Hahahaha Presiden KAYU ni apa dia tau !!!

Semuanya setelah selesai pemilihan parti akan fokus kepada politik semata-mata , buat kerja untuk rakyat ?? Ada la sikit-sikit , Permatang Pauh ?? Apa ahli parlimen dia buat ?? 

Saban hari mereka akan merancang dan menuduh segala-galanya adalah satu pembaziran bagi setiap perkara yang kerajaan rancang dan lakukan.Kalau di ikutkan semua yang kerajaan rancang dan lakukan itu tidak kena belaka macam pemimpin kerajaan ni bodoh sangat !

MMI kesian pada mereka-mereka yang percaya dan taksub dengan setiap kata-kata pemimpin pembangkang ni sebab langsung tak mau pakai otak !

Terkini pula tindakan seorang ADUN PKR di Kajang yang secara tiba-tiba ja letak jawatan.Apa alasannya ?


Kepala hotak dia !! Bukankah mereka sendiri yang sering melalak kononnya kerajaan persekutuan sentaisa boros dalam berbelanja ? Jadi kalau itu masih menjadi pendirian mereka mengapa agaknya si cina musibat ni letak jawatan ? Sebab nak kukuhkan kebolehan PR ? Hahahaha lawak ! lawak !

Tau ka dia bila letak jawatan tu akan melibatkan kos sekiranya PRK perlu diadakan?

Dalam masa yang sama ingat orang kat luaq sana bodo sangat kot , taktik nak bawa Anwar sebagai Menteri Besar Selangor ampa nak tipu apa ??

Kalau tak jadi sekalipun ampa boleh pikiaq ka dengan Anwar sebagai ADUN beliau sudah pasti akan terlibat dalam setiap mesyuarat melibatkan kerajaan negeri.So ampa rasa Khalid steady ka nak pimpim Anwar ?

Hahaha lawak lagi ..

Yang pasti kita kena ingat tindakan sebegini sebenarnya mencerminkan bagaimana sikap pemimpin pembangkang yang tidak bertanggungjawab.Dengan mudah saja letak jawatan semata-mata untuk menyelamatkan politik sebuah kerajaan negeri yang kini sedang tenat !

Apa guna Anwar jadi ADUN di Kajang kalau Permatang Pauh sendiri pun dia tak jaga !!!!

MMI masih ternanti-nanti mana lalakan penjilat dan pengampu pembangkang tentang isu perletakan jawatan ini ? PRK saja sudah pasti akan melibatkan duit rakyat seperti mana yang sering mereka lalakan , diam sebab belah ampa ka ? 

JANGAN JADI MUNAFIK !!

Psst pihak berwajib kena siasat sama si Lee Chin Cheh tu , boleh jadi ada bayaq tu !!!!

MMI

3 comments:

  1. Dwi standard. Itu pun penyokong2 pembangkang tak nampak ke. Kalau UMNO dah demo and guling2 d jalanraya.

    ReplyDelete
  2. berapa banyak wang bekas DUN Kajang ni di bayar????????

    ReplyDelete

Labels