Followers

Saturday 11 August 2012

Wanita Berbikini Paling Hot !!


Sekali imbas memang nampak macam biasa tapi bila tengok betul-betul rupa-rupanya wanita berbikini ni bawa senapang automatik tu..Alamak kenapa sampai macam tu sekali ? 

Gambar ini telah menjadi bahan perbincangan paling hangat sekarang di laman-laman internet  bilamana ramai pihak mahukan kepastian siapa sebenarnya wanita dengan senjata itu ?

Rupa-rupanya wanita terbabit merupakan sebahagian daripada pasukan keselamatan ISRAEL.Untuk makluman ISRAEL menetapkan supaya setiap rakyatnya yang mencapai umur 18 tahun diharuskan untuk berkhidmat dengan pihak tentera.

2 tahun bagi wanita dan 3 tahun bagi lelaki kira macam kerahan tenaga lah.Klik Sini

Walaupun wanita terbabit adalah tentera tetapi tindakan beliau membawa senjata ketika di pantai dalam keadaan berbikini sudah tentunya dapat menimbulkan rasa kurang senang sesetengah pihak kerana identiti si pembawa senjata terbabit tidak dapat di kenal pasti.

Mana la tahu penyangak ka pengganas ka ! Bayangkan kalau anda terserempak dengan wanita sebegini di pantai-pantai dalam Malaysia ? MMI yakin penuh kereta-kereta peronda polis dah pun mengepung kawasan pantai terbabit.

Pengajaran dari gambar tersebut , puak-puak YAHUDI ni memang macam tu lah !!

Tapi apa pun wanita yang berbikini tu memang HOT !!

Psstt Kalau ampa turun pantai tengok-tengok sama kot-kot terjumpa yang macam ni..

MMI.

No comments:

Post a Comment

Labels