Followers

Tuesday, 7 August 2012

PANAS ! Kisah Awek Baju Kuning


Aku merupakan seorang lelaki yang sangat bahagia. Awek aku cantik dan kami telah bercinta selama lebih dari setahun, jadi kami memutuskan untuk bertunang. Hanya ada satu hal kecil sering mengganggu aku, iaitu adik awek aku, Fara yang lebih muda dan lebih cantik. 

Calon adik ipar aku itu sering mengenakan baju yang sangat ketat dan selalu tanpa bra. Jika di rumahnya Fara seolah-olah sengaja dan sering membungkuk ketika di depan aku menyebabkan aku sering 'terpaksa' melihat kemantapan dan keindahan flora dan fauna di sebalik bukit yang berkembar itu.

Suatu hari aku berkunjung ke rumah awek aku. Entah kenapa hari itu hanya Fara seorang diri berada di rumah lalu kami berdua lepak dan berborak berdua-duaan di dalam rumah. Hari itu Fara mengenakan baju kuning yang nipis dan sangat ketat. Berkali-kali aku cuba membawa mata aku ke pohon-pohon rambutan dan pokok gajus di luar rumah namun usahaku hanya sia-sia. 

Sedang asyik berborak tiba-tiba Fara mendekati dan membisikkan kepada aku bahawa dia sedang mempunyai perasaan dan keinginan yang tidak mampu ditahan lagi. Perlahan dia mengucap ditelinga aku bahawa dia ingin bercinta dengan aku sekali sebelum aku menikahi kakaknya. 

Aku benar-benar terkejut dan diam tidak mampu berkata apa-apa. Kemudian perlahan-lahan dia bangun menampakkan lekuk seluruh tubuhnya sambil berkata "Fara ingin ke bilik, kalau abang mahu ikut la Fara."

Aku merasa saat itu seluruh badan aku gementar melihat Fara selangkah demi selangkah perlahan dengan menggoda menaiki tangga ke biliknya. 


Ketika berada di puncak tangga dia melepaskan seluar dalamnya dan melemparkan ke arah aku.

Aku tidak dapat menahan lagi lalu terus menuju ke pintu rumah dan berlari keluar menuju ke keretaku.

Tiba-tiba kedengaran tepukan gemuruh dari bawah rumah awek aku, seluruh keluarga dan awek aku keluar dari bawah rumah dan semuanya bertepuk tangan. 

Awek aku tersenyum bangga melihat aku, ayahnya mendekati aku lalu memeluk mengucap tahniah "Kami sekeluarga merasa sangat gembira kerana kamu telah lulus ujian kami, kamu ternyata pemuda yang sangat baik dan tidak mudah tergoda dengan pujuk rayu wanita."

Aku merasa sangat gembira dan dengan ini aku berpesan kepada korang semua: "Jangan sesekali menyimpan kondom anda di dalam dompet, simpanlah ia di dalam kereta".

MMI.

18 comments:

  1. hahaha, ayat last tu yang x tahan tu

    ReplyDelete
  2. Hahaha....Bijak..bijak. Ayat last tu yang best.. Oleh Romeo.

    ReplyDelete
  3. x logik langsung.. ada ke mak bapak setongong tu kalau ye pun nk menguji calon menantu.. bingai!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini lah namanya kisah dan tauladan.. hahaha..

      Delete
    2. bingai btol ko ni...
      tersangat bingai...
      tu lawak la bingai

      Delete
    3. Alaaa gurau pun tak boleh.... hehehe

      Delete
  4. Untuk yang lambat pickup tu, boleh tonton iklan asal cerita di atas ni di dalam youtube.

    http://www.youtube.com/watch?v=TaXKGj2DwFo

    =)

    ReplyDelete
  5. Yes absolutely bingai tahap gaban!

    ReplyDelete
  6. ayat last hang tu la yang penah buat aku kantoi dulu....hahaha

    ReplyDelete
  7. Buy malay first chinese last..sume tlg bt kt sume blog.

    ReplyDelete
  8. Sebenarnya mamat tu nak pi ambik kondom... bukan nak lari..hahahahahahaha

    ReplyDelete
  9. Ramai yang faham kisah ni rupanya.
    mamat tu keluar sebab nak ambik KONDOM dalam kereta, pastu nak masuk balik dan berkira kira nak kongkek minah tu...faham?

    ReplyDelete
  10. i learn so many things from this blog.keep updating.thank you so much.

    ReplyDelete
  11. AKU ADA JUGA CERITA NAK KONGSI: “MENANTU OH MENANTU”

    Intan adalah anak tunggal buah hati pengarang jantung, satu2nya anak kesayangan Pakcik Sudin dan Makcik Midah ... Dari kecil dibelai, dibuai ... bila besar kena bagi dekat orang, itulah realiti hidup yg terpaksa ditempuh mereka berdua ... mereka akan terpisah dgn Intan selepas kenduri perkahwinan Intan nanti ...

    Malam pertama Intan dgn menantu mereka, Hafiz ... sangat mendebarkan ... debaran mereka berdua melebihi debaran Intan sendiri ...

    Jam 11.30 mlm, Intan sudah masuk ke bilik ... dan Hafiz di luar menguap lebar beberapa kali sambil melayan Pakcik Sudin dan Makcik Midah ... Mereka faham ...
    Sebaik shj Hafiz masuk ke bilik dan menutup lampu ... hati Pakcik Sudin dan Makcik Midah makin tidak tenteram, lantas mereka berdua bersandar di pintu bilik sambil memerhati antara satu dengan lain ... Lebih kurang setengah jam kemudian ... terdengar rengekan suara Intan yg keluar dari renggangan bawah pintu: “ baaanng ... sakitlah ...”. Kemudiaan terdengar suara pujukan Hafiz: “ tahanlah sayang ...”. Pakcik Sudin menghela nafas panjang, sambil Makcik Midah mula bergenang air mata ...

    Tak lama lagi lepas itu, rengekan dan rintihan Intan berulang lagi: “ baaanng ... sakiiit, Intan tak tahanlah baaang...”. Bunyi pula suara simpati Hafiz: “ kalau tak tahan sangat, sayang menonggeng lah ...”. Air mata Makcik Bedah makin banyak bertakung manakala Pakcik Sudin sudah mula mengetap gigi ...

    Keadaan keperitan dan kesakitan Intan seperti tak dapat nak dilindungi lagi, bila terdengar seperti Intan sudah mula mengerang. Ianya berterusaan hingga jam 2.00 pagi ... terdengar kembali suara Hafiz memujuk: “ sayang tahanlah ... esok pagi kita cabut, ok ...”. Air mata Makcik Midah dah mula mengalir, sambil dia menjeling tajam ke arah Pakcik Sudin ...

    Kini kesabarannya sudah sampai pada hadnya ... dari kecil, mereka tak pernah menjentik pun atau menyakiti Intan. Pakcik Sudin menyumpah dlm hati: “Ganas punya menantu, aku sendiri tak pernah buat gini dekat mak mertua engkau ...”. Lantas dia bangun, terus menendang pintu bilik dan menyergah: “Hafiiizz! Kau nak bagi mampus anak aku? Kau cabut sekarang juga ...”.
    Intan terkejut dan terbangun dari keadaan tidur menyembam dan menonggeng, dia terpinga-pinga manakala Hafiz kaku tergamam ... sambil memohon maaf pada ayah mertuanya:
    “Maafkan Hafiz ayah, bukan tak mahu cabut, tapi pukul 2.00 pagi begini, mana ada klinik gigi buka ...”. Makcik Midah tersenyum malu, sambil mengesat air mata ... Pakcik sudin melangkah longlai meninggalkan bilik pengantin baru itu ... Di dalam bilik mereka sendiri, Makcik Midah masih tak habis2 mengelap air mata yg banyak keluar kerana terlalu banyak ketawa ... berdekah-dekah ketawa mereka sampai ke pagi ... mengingatkan lakinya terkantoi dgn menantu ...

    ReplyDelete
  12. Malaysia Sasaran Zionis Seterusnya:-

    Apa yang anda cakapkan adalah benar. Malaysia, adalah salah sebuah sasaran Amerika & komplot Zionis seperti mana yang telah berlaku kepada Iraq, Libya, Mesir dan Yaman. Dengarkan cerita daripada agen CIA, Susan Lindauer, bagaimana Amerika cuba menuduh yang Iraq telah berkomplot untuk mengebom menara Worrld Trade Center (WTC) dengan kapal terbang (peristiwa 9-11). Negara Malaysia telah disebut antara negara2 yang ada didalam perancangan komplot Zionis ini. Adakah negara Malaysia akan mengalami nasib seperti yang telah berlaku kepada Iraq & Libya & sedang berlaku kepada Mesir & Yaman? Lihat link: https://www.youtube.com/watch?v=iGI4jfwOmOk. Lihat pada minit ke: 7.15 dimana bekas agen CIA ini telah menyebutkan nama MALAYSIA. Adakah negara Malaysia akan mengalami nasib seperti yang telah berlaku kepada Iraq, Libya & Syria dan yang akan berlaku kepada Mesir & Yaman?

    ReplyDelete
  13. Bila habis baca aku tergelak sendiri sehingga kawan di sebelah aku hairan tengok aku.

    ReplyDelete

Labels